چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

در مقابل اجرای سند 2030 آتش به اختیار عمل خواهیم کرد/ نتیجه آفتاب تابان برجام، صف‌های پوشک بود

امام جمعه فریدونشهر با بیان این که تجلی سپردن امور اقتصادی کشور به بیگانگان، تشکیل صف‌های پوشک و غیره بود، از مسئولان خواست از سپردن امور فرهنگی به بیگانگان اجتناب کنند که مردم این مسأله را تحمل نخواهند کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه‌های نماز جمعه فریدونشهر با اشاره به این که مردم نتیجه واگذاری اقتصاد به بیگانگان را دیده و با پوست و استخوان لمس کردند، گفت: لااقل امور فرهنگی را به دست بیگانگان نسپارید که ملت این را دیگر تحمل نخواهند کرد.

امام جمعه فریدونشهر ادامه داد: اجرای سند 2030 در مدارس نمونه‌ای از سپردن مسائل فرهنگی کشور به دست بیگانگان است که هرچند در این منطقه به واسطه حضور مدیران، معاونان و معلمان مؤمن و متعهد هنوز اجرایی نشده است اما مسئولان بدانند در صورت بروز این وقایع در این شهرستان، آتش به اختیار عمل کرده و بابرنتابیدن هیچ قانون و شخصی حتی رئیس جمهور و وزیر، کفن پوشیده و تا پای جان در مقابل بی‌بند و باری فرهنگی خواهیم ایستاد.

وی نفوذ در آموزش و پروش را امر مسلّمی دانست و گفت: از منابع موثق خبر رسیده که در برخی از مدارس کشور به دانش آموزان آموزش رقص و موسیقی می‌دهند و برای این که کسی متوجه نشود به دانش‌آموزان درس رازداری داده و می‌گویند نباید اتفاقات مدرسه را در خانه بازگو نمایند که این اوج خیانت محسوب می‌شود.

خطیب جمعه فریدونشهر با اشاره به ضرب العجل دولت به اعضای برجام به منظور انجام تعهدات خود، هر چند این اقدام را دیرهنگام عنوان کرد اما آن را قابل تقدیر دانست و گفت: در مقابل دشمنان امتحان پس داده نباید به این حد قانع شد چرا که قانع بودن در برابر دشمن موجب جسورتر شدن آن‌ها می‌شود و نمونه آن پیام صدراعظم آلمان است که به ایران توصیه کرده از برجام خارج نشود که به ضررش تمام خواهد شد.

حجت الاسلام شامحمدی نتیجه آفتاب تابان و ابر رحمت و فتح الفتوحِ برجام را صف‌های پوشک و بنزین و گوشت و شکر بیان کرد و افزود: تا مردم را در صف سایر اولیات زندگی همچون جوراب و محقّرترین چیزها ندیده‌اید به کلی از برجام خارج شوید که این هم به نفع شما و هم به نفع مردم ایران است.

امام جمعه فریدونشهر در ادامه با انتقاد به اظهار نظر یکی از مسئولان که گفته بود در صورت تحریم بیشتر و عدم صدور نفت، برادران و خواهران افغانی مجبور به خروج از ایران هستند، تأکید کرد: شرم‌آور است به عنوان کشوری مسلمان با بیگانگان دست دوستی بدهیم و دود آن به چشم مسلمانان دوستدار انقلاب و برادران دینی ما برود و در مقابل این وضع اقتصادی این مسئولان کشور هستند که باید جوابگو باشند، نه آمریکا و اتحادیه اروپا.

وی اظهار کرد: مدیریت پیر، خسته، غیرمعتقد و از رده خارج شده که توان اداره خانواده خود را نیز ندارد، قطعاً توان و هنری بیش از این ندارد و بدانید برخی از این افراد در اداره عروس و داماد و زن و فرزند خود هم درمانده هستند و بدون شک مرد میدان مبارزه با استکبار در جنگ اقتصادی امروز نخواهند بود.

انتهای پیام/

Go to TOP