چاپ خبــر
فرماندار فریدونشهر خبر داد؛

فریدونشهر جزء هشت شهرستان استان اصفهان با رشد مشارکت انتخاباتی

فرماندار فریدونشهر از ضرورت تلاش همه مسئولین، کارمندان و مردم در جهت تحقق چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات یعنی مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت سخن گفت و اظهار کرد: به واسطه همین تلاش‌ها در انتخابات گذشته جز هشت شهرستان استان اصفهان بودیم که افزایش مشارکت داشتیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، محمدجواد صفا در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر با توصیه دستگاه‌ها و ادارات دولتی و حکومتی شهرستان فریدونشهر به تداوم خدمت‌رسانی در راستای ایجاد رضایت اجتماعی تا پایان دولت، از ایشان خواست فرصت باقیمانده از دولت را برای خدمت به مردم مغتنم شمرده و برای پایان دادن به کارهای نیمه‎تمام خود اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار فریدونشهر افزود: شهید آیت الله رئیسی شهوت کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه به نام خود را نداشت و عزم خود را جزم کرده بود تا پروژه‌هایی که در دولت‌های قبل شروع شده و نیمه تمام مانده بود، را به اتمام برساند.

وی درباره انتخابات گفت: همه مسئولین، کارمندان و مردم در چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات یعنی مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت می‌توانند نقش‌آفرین باشند و در برگزاری هر چه باشکوه‌تر و بهتر انتخابات و همچنین هدایت مردم به سمت نامزد اصلح سهیم شوند.

صفا عنوان کرد: شهرستان فریدونشهر به واسطه همین تلاش‌ها و امیدآفرینی‌ها در انتخابات گذشته جز هشت شهرستان بود که در آن افزایش مشارکت رخ داد.

فرماندار فریدونشهر بر ضرورت ایجاد شور و هیجان انتخاباتی در شهرستان تأکید کرد و با بیان این که مطابق قانون کارمندان دولت در خارج از ساعت اداری می‌توانند فعالیت انتخاباتی داشته باشند، افزود: در شهرستان فریدونشهر 52 شعبه أخذ رأی داریم و خودمان را متعهد می‌دانیم انتخابات را بدون جانب‌داری و در سلامت کامل در این 52 شعبه برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: آن چه سبب شد رهبر معظم انقلاب از دولت شهید رئیسی به نیکی یاد کرده و از آن رضایت داشته باشند، ویژگی‌هایی بود که در شخص آیت الله رئیسی وجود داشت همچون مردمی بودن، عدالت‌محوری و ساده‌زیستی و کارگزاران نظام نیز به تبع رئیس جمهور سعی کردند متخلق به برخی از این ویژگی‌ها باشند.

انتهای خبر/

Go to TOP