چاپ خبــر

شهید رئیسی شاخص انتخاب اصلح در دیدگاه رهبری است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در بیان خصوصیات نامزد اصلح از نظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اظهار کرد: آقا فرمودند به کسی رأی بدهید که فعال، کارآمد، پرکار و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد و سرمشق همه این خصوصیات را شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی عنوان کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام رحمت الله صادقی در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر با بیان این که پیامبر اسلام در طول 23 سال نبوت خود بارها امیرالمؤمنین -علیه السّلام- را به عنوان جانشین خود معرفی کرد و دست کم 12 مرتبه او را به صورت علنی به عنوان شخص دوم جامعه اسلامی بعد از خود عنوان کرد که آخرین مورد آن واقعه غدیر خم است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه الشّریف- استان اصفهان گفت: پیامبر اسلام زمانی که مأموریت یافت نبوت خود و دعوتش به یگانه‌پرستی را علنی کند و در جمع خویشاوندان خود ایشان را به دین اسلام دعوت کند، در همان جلسه اول موضوع جانشینی خود را مطرح کرد و فرمود هر کس اولین کسی باشد که به من ایمان آورد او جانشین بعد از من خواهد بود که کسی جز حضرت علی -علیه السّلام- در آن جمع به نشانه پیمان با پیامبر دست خود را بالا نیاورد.

وی مسأله ولایت را یکی از حیاتی‌ترین مسائل جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: مرحبا به ملت ایران که 45 سال ولایت‌پذیری خود را ثابت کردند. هر جا امت با امام باشد، امام قدرتمند خواهد بود مثل الان که رهبر انقلاب به پشتوانه مردم، با قدرت در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

حجت الاسلام صادقی افزود: بالاترین شأن در جامعه اسلامی بعد از پیامبر خدا به حضرت علی تعلق داشت. او تنها کسی بود که در ماجرای لیلة المبیت در جای پیامبر خوابید و جان خود را به خطر انداخت تا توطئه قتل رسول الله(ص) خنثی شود. همچنین در زمانی که مسلمانان با یکدیگر عقد اخوت می‌بستند، پیامبر دستور داد هیچ کس با علی(ع) عقد اخوت نبندد و خودش عقد اخوت با حضرت علی(ع) بست.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: رهبر انقلاب در مورد هیچ مسأله دیگری به اندازه انتخابات توصیه نداشته‌اند.

وی چهار راهبرد رهبری در انتخابات گذشته یعنی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را یادآورد شد و عنوان کرد: در پی حادثه تلخ سقوط بالگرد رئیس جمهور، انتخابات زودهنگام فرا رسید و ما کاری را که باید ظرف مدت یک سال برای جلب مشارکت مردم انجام می‌دادیم اکنون باید تنها در یک مدت 30 روزه انجام دهیم.

حجت الاسلام صادقی از تأکید حضرت آیت الله خامنه‌ای در مورد اخلاق انتخاباتی و رعایت اخلاق رقابتی سخن گفت و تأکید کرد: رهبر انقلاب انتخابات را تکمیل حماسه حضور مردم در بدرقه شهدای خدمت دانستند لذا باید برای حضور چشمگیر مردم تلاش کرد تا حتی یک نفر در این کشور باقی نماند که رأی خود را داخل صندوق‌ها نینداخته باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در تعریف حماسه، آن را کاری متحورانه، شجاعانه و مجاهدانه از روی بی‌باکی و شجاعت خواند و گفت: حماسه در درون باعث اعتبار و در بیرون باعث عزت است.

وی در بیان خصوصیات نامزد اصلح از نظر حضرت آیت الله خامنه‌ای اظهار کرد: آقا فرمودند به کسی رأی بدهید که فعال، کارآمد، پرکار و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد و سرمشق همه این خصوصیات را شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی عنوان کردند.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: باید ببینیم در بین شش نامزد ریاست جمهوری کدام یک دارای این ویژگی‌ها است و کدام یک بیشتر به آیت الله رئیسی شباهت و قرابت دارد.

انتهای خبر/

Go to TOP