چاپ خبــر
روز پنج شنبه به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت؛

دیدار امام جمعه و سرپرست فرمانداری فریدونشهر از خانواده شهدا

به مناسبت روز شهدا و نزدیکی ایام عید با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونشهر، امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونشهر با همراهی جمعی از مسئولین از خانواده شهید علی حسین جمالی و خانواده یکی ازجانبازان هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ حجت الاسلام وا لمسلمین سیاوشی در دیدار با خانواده شهید جمالی، ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضور ما جهت گرامی داشتن سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و گرامی داشتن روز شهداست و همچنین دیدار و خواست دعا از مادر شهید که امام خمینی (ره) گفته اند: خانواده های شهدا چشم و چراغ مملکت هستند.

در این بازدید مادر شهید جمالی ضمن تشکر از مسئولین، حضور آن ها را باعث دلگرمی دانست.

didar (7)didar (6) didar (5) didar (8)

همچنین در دیگر دیدار غلامرضا یسلیانی سرپرست فرمانداری فریدونشهر در دیدار از یکی از خانواده های جانبازان هشت سال دفاع مقدس ، گفت: ایشان هم درصحنه نبرد و هم  در عرصه تعلیم و تربیت جزو انسان های پاک و پیشرو بودند.

 

didar (2)

گفتنی است علی گوگونانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فریدونشهر از نزدیک جویای مشکلات و خواسته های این خانواده ها شد.

didar (4)didar (3)

  1. دایی گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید به شما خداوند به شما سربلندی و موفقیت در تمام مراحل زندگی عطا کند که بی شک هم چنین خواهد بود زیرا دعای شهدای گرانقدر این شهرستان که عند ربهم یرزقونند شاهد تلاشهای شمابسیجی پیروخط امام وشهدادر جهت نشرفرهنگ ایثار وشهادت هستند. اجرکم الی الله

Go to TOP