چاپ خبــر

عکس/فرزندم با قاب عکس تو هم آرام میگیرم اما چه غریبانه رفتی

قاب عکس شهدا را که در دستان پدر یا مادر شهید می دهم تا عکس بگیرم حالشان دگرگون می شود گویی تمام این سال ها دوری و خاطره رفتن جلوی چشمشان می آید اشکشان را از نگاه دوربینم قائم می کنند و در دل آه می کشند ولی می دانم به فرزندانشان افتخار می کنند، من هم.

 به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛  امروز سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونشهر به همراه مسئولان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان از خانواده های شهیدان انوری، یسلیانی و قلانی بازدید کردند.

shohada bazdid 930519 (3)

یسلیانی سرپرست فرمانداری فریدونشهر با بالا خواندن جایگاه شهدا نزد خداوند و مردم گفت: وظیفه خود می دانیم تا از نزدیک از صبر و شکیبایی و تربیت فرزندانی که عامل امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند تشکر و در صورت توان به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

تصاویر زیر در حاشیه این بازدید گرفته شده است:

shohada bazdid 930519 (2)

پدر شهید سعید انوری

shohada bazdid 930519 (4)

پدر شهید علی قلانی

shohada bazdid 930519 (7)

مادر شهید رضا یسلیانی

shohada bazdid 930519 (1) shohada bazdid 930519 (5)

  1. باسلام وخداقوت خیلی ممنون اززحماتی که برای معرفی فریدونشهر وسربلندی این خطه از خاک ایران می کشید وبی تردید بدانید که تلاش شما بی اجروپاداش نخواهد بود ووباعث موفقیت شما درتمام مراحل زندگیتان خواهد شد خصوصا اینکه چهره واقعی این شهرستان را مطرح کرده اید وبه همه نشان دادید که این شهرستان باتقدیم شهدا ،دیندار وولایت مدار بوده وخواهد بود وباعث ترویج فرهنگ ایثاروشهادت درمقابل فرهنگ مبتذل غرب می شوید وبدین ترتیب جوانان پاک سرشت این زمان را با واقعیت های این شهرستان آشنا می کنید و غیرت دینی ووجدان آنها رابیدار می کنید ولذادرمسیر رسالت انبیاء قدم برمی دارید .بنابراین بنیادشهید وامورایثارگران فریدونشهر لازم می داند که از شما بدلیل یاری رساندن به این بنیاد درتمام مراحل وخصوصا درجهت پیش برد رسالتی که بردوش دارد وآن ترویج فرهنگ ایثاروشهادت است قدردانی نماید واز مسئولین این شهرستان هم می خواهیم که قدر چنین اشخاصی که برای پاسداشت نام ویادشهدا و سربلندی شهرستان تلاش میکنند را بدانند و دربرای حل مشکلات واز راه برداشتن موانع که در پیش پای اینچنین افرادی وجود دارد حداکثر تلاش خود را بنمایند .

  2. سلام
    واقعا که وقتی وجدان انسان بیدار باشد زمانی که نگاه بر چهره های معصومانه ومظلومانه وجوان این شهدا میکند
    یا لحظه ا ی که بر صورت خانواده آنان نگاه میکند وآه نشسته بر صورتشان (مخصوصا پدران ومادرا ن شهدا)را میبیند پس وا ی بر آن وجدانی که نخواهد از خواب بیدار شود وبا پایمال کردن خون این جوانان با ارتکاب معاصی بخواهد خود را بافرهنگ نشان دهد و درخواب غفلت بماند.
    پونه زاریها ا شهدا غافل نشوید

  3. عکس شهدا را می بینیم…عکس شهدا عمل می کنیم…

  4. saeid گفت:

    شهیدا مردبودن .جنگ کردن که یه مشت آدم نامرد بی دین و خدانشناس الان پشت میز بنشینند .اونا مرد بودن که برا وطن جنگیدن .شرمنده شهداهستیم

  5. شهید علی قلانی یک شهید والا مقامی بود که داوطلبانه به جبهه رفت و با خون خود درس مردانگی اموخت به کسانی که هنوز در خواب غفلتند روحش شاد

Go to TOP