چاپ خبــر

فرکی: خبری از محرم ندارم اما از بازگشت او خوشحال می‌شوم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: هنوز خبری از محرم نویدکیا و بازگشت او به تیم ندارم اما از اینکه محرم به تمرینات تیم ما اضافه شود، خوشحال می‌شوم.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، حسین فرکی درباره شروع دوباره تمریناتشان اظهار داشت: تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم، از روز یکشنبه صبح و بعدازظهر کار کردیم تا پایان هفته به همین منوال پیش رفتیم. بازیکنان در روزهای جمعه و شنبه استراحت کردند و از یکشنبه استارت کار را می‌زنیم و در صورت امکان، با یک تیم اصفهانی، دیداری تدارکاتی برگزار می‌کنیم.

وی درباره اینکه آیا خبر تازه‌ای از محرم نویدکیا دارد یا خیر، افزود: خبری نداریم ولی باز هم می‌گویم خوشحال می‌شویم او به سر تمرین بیاید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون شرایط حضور شیمبا و پادووانی در تمرینات این تیم بیان کرد: آخرین خبر همان چیزی بوده که 3 یا 4 روز پیش نیز راجع به آن صحبت کردم. باشگاه مکاتباتی انجام داده و وکیل گرفته، به ما هم این امیدواری داده شده که مشکل این 2 بازیکن برطرف می‌شود.

وی با اشاره به صحبت مدیرعامل باشگاه سپاهان مبنی بر اینکه برای گرفتن بازیکن جدید منتظر نظر سرمربی هستند، تصریح کرد: من خیلی روی این موضوع فکر نمی‌کنم و منتظر هستم نتیجه نهائی در مورد پریرا و پادووانی مشخص شود زیرا نمی‌توان قبل از آن تصمیم گرفت، تا وضعیت این 2 مشخص شود.

فرکی زردپوشان در پاسخ به این سئوال که به نظرش با توجه به شناخت بیشتر تیم‌ها از هم در این 5 هفته آیا در شروع مجدد لیگ کارها سخت‌تر نمی‌شود، گفت: به طور طبیعی، هر چه شناخت بیشتر باشد، شرایط سخت‌تر می‌شود، این اتفاق برای ما و حریفانمان مساوی است.

وی درباره اینکه آیا بازی با حریفان تیم ملی مثل هند و گوام نیازمند 21 روز تعطیلی بوده یا خیر، خاطرنشان کرد: با نظر کسانی که می‌گویند هند و گوام حریفان ضعیفی هستند و لیگ نباید 21 روز تعطیل می‌شد، موافق نیستم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان  بیان کرد: تیم ملی ما برای 2 بازی برنامه‌ریزی کرده و در این زمینه حق با سرمربی تیم ملی است. در این فاصله تیم المپیک ما هم به اردو رفته و اولویت همه ما تیم ملی کشورمان است.

Go to TOP