چاپ خبــر

بابت این چند روز…

با اهدای ادب و سلام خدمت مخاطبان عزیز

چند روز گذشته برخی مسائل فنی و شخصی دست در دست برخی مشکل‌سازهای انسانی گذاشتند تا در حالی که آمار سایت، روزانه 3500 بازدید را از استان‌های مختلف و حتی کشورهای خارجی نشان می‌داد نتوانیم آن را به روز کنیم.

پونه زار ضمن عذرخواهی از مخاطبان گران قدری که از طریق نظردهی در سایت، ارسال ایمیل، ارسال پیامک، ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی، تلفنی و حضوری نسبت به سایت با انتقادها و پیشنهادات تند و کند خود ابراز لطف نمودند سپاسگزاری می‌کند و از طرف مردم فریدونشهر و مخاطبین از ادارت، ارگان‌ها، نهادها و کسانی که در این سایت مورد نقد واقع می‌شوند می‌خواهد با بردباری در مقابل انتقاداتی که به منظور رفع مشکلات و توسعه شهرستان صورت می‌گیرد، سعی در رفع نواقص نموده و درصدد وارد نمودن خلل در روند عملکرد سایت نباشند.

با تشکر

مدیرمسئول سایت تحلیلی خبری پونه زار- احسان جدیدی

  1. پردیس گفت:

    سلام /موفق باشید /اگه مردم فهیم ما انتقاد پذیر نبودن هیچ وقت در نظر خواهی ها شرکت نمیکردند

  2. بهزاد گفت:

    پونه زار عزیز : مسلما امر خطیر اطلاع رسانی و در پی آن نقدهای عمدتا منصفانه و واقعی شما بازخوردهایی در بین مسئولان محترم شهرمان خواهد داشت که اگر مدیران محترم ارگانها فرهنگ پاسخگویی و شفاف سازی را سرلوحه کار خود قرار دهند نه تنها نباید مشکلاتی برای امثال شما ایجاد نمایند بلکه باید از اینکه مورد نقد قرار گرفته اند خوشحال شده و بابت معرفی اقداماتشان از طریق رسانه از شما تشکر نمایند . جدا از آموزه های دینی و تاکیدات دین مبین اسلام از نظر علم مدیریتی مدیران باید به این باور برسند که در دنیای امروز بایدبابت یک ریال از بودجه سازمانمان برنامه مشخص داشته و برای صرف آن بتوانیم به خدا و خلق خدا پاسخ مناسب بدهیم . انشااله

  3. باسلام
    باباجون تو کجای چرا مارابی خبر میگذاری ومیری واحوالی ازما نمی پرسی این چند روزه خیلی خبرابود که نبودی
    باباآب نزدیک بود ماراببره ،مگه نمیدونی سراب قشنگمون دراومده عزیزجون پونه زارم ماراتنها نگذار
    وقتی نیستی ما دلتنگت میشیم ما بهت عادت کردیم عزیزم همیشه زنده باشی ومثل فریدونشهرمان سرسبز باشی .این شوخی ها وقصه ها وگلایه مان همش به خاطر قشنگی شهرزیبامونه برای همینکه چند اسم قشنگ هم داره مثل مردم خوبش که بعض ها میگن آخوره و بعضیاسوپل وبعضیامرتقوبی وبعضیافریدونشهرکه همش قشنگه.

  4. یخ کنی عمو قندون با این پیام گذاشتنت بجای اینکه دل طرف رو بدست بیاری تازه فراریش دادی

  5. کنجکاو گفت:

    پونه زار راستشا بگو چی شده بود قضیه چیه .مخاطبین دلشون هزار را ه رفت. بابا مردیم از کنجکاوی …..

  6. omid گفت:

    با سلام
    در ابتدا من کلا با حضور شما در سمت مدیریت سایت کاملا مخالف بودم اما واقعا شما خودتونو نشون دادید و واقعا زحمت می کشید ، ما که دیگه خیلی کم گذرمون به فریدونشهر می خوره و با خوندن اخبار و دیدن تصاویر زیبای سایت از دلتنگی در میایم
    واقعا دست شما درد نکنه اقای جدیدی

  7. زهرا گفت:

    واقعا خسته نباشید

  8. سایتتون عالیه عاشقتتونم

Go to TOP