چاپ خبــر

اگر اصلاح‌طلبان در اکثریت هستند بدون هیچ هراسی عارف را کاندیدا کنند

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: هنوز سوت آغاز مجلس دهم زده نشده که عده‌ای با این مجلس برخورد سیاسی می‌کنند و به دنبال راه‌اندازی تنش‌های سیاسی هستند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به فضاسازی رسانه‌های اصلاح‌طلب مبنی بر اکثریت بودن این طیف سیاسی در مجلس دهم، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان اگر واقعاً احساس می‌کنند در اکثریت هستند، بدون هیچ هراسی آقای عارف را حتماً معرفی کنند.

وی بابیان اینکه معادله مجلس دهم و در اکثریت و اقلیت بودن جناح‌های سیاسی مشخص است، گفت: تا انتخابات ریاست مجلس دهم زمان زیادی نمانده و البته نشست فراکسیون فراگیر با حضور 181 منتخب نشان داد که ادعای رسانه‌های اصلاح‌طلب از اساس صحت ندارد.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، با اشاره به تحصن مجلس ششم و اتفاقات آن دوره از پارلمان یادآور شد: نگرانی ما امروز این است که برخی‌ها آینده مجلس دهم را پرتنش و سیاسی نکنند؛ چراکه اصلاح‌طلبان قبلاً خسارت چنین رفتاری را پرداخت کرده‌اند.

سروری تصریح کرد: هنوز سوت آغاز مجلس دهم زده نشده که عده‌ای با این مجلس برخورد سیاسی می‌کنند و به دنبال راه‌اندازی تنش‌های سیاسی هستند.

وی با اشاره به اظهارات منتخبین لیست منتسب به اصلاح‌طلبان (امید)، گفت: کم‌تر سخنی از منتخبین مجلس دهم، در مورد معیشت، اقتصاد، رکود و بیکاری به گوش می‌رسد و اکثر صحبت‌های آنان حول محورهایی سیاسی، جناحی و موضوع خانم خالقی در دوران است.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه نباید چرخ مجلس دهم بر پایه سیاست‌بازی بچرخد، گفت: باید چرخه مجلس دهم بر مدار تورم، گرانی، اجرای اقتصاد مقاومتی و مشکلات معیشتی مردم بچرخد. اگر این‌گونه نباشد، مجلس از متن به حاشیه منتقل می‌شود.

سروری با اشاره به برخی اظهارنظرهای منتخبین مجلس دهم از حوزه انتخابی تهران، گفت: برخی از چهره‌ها و شخصیت‌هایی که از تهران به مجلس راه یافته‌اند، آن‌چنان پختگی سیاسی لازم را ندارند و یا ما کارنامه مشخصی از آنها در دست نداریم و امروز برخی نگرانی‌ها با هر مصاحبه و موضع‌گیری بیش‌تر می‌شود. امیدواریم که نمایندگان به نقش خود واقف باشند و به مسائل جناحی و پرحاشیه نپردازند.

وی در پایان اظهار کرد: هنوز مجلس دهم شکل نگرفته، ما شاهد برخی واگرایی‌ها در منتخبین لیست امید هستیم که خود اصلاح‌طلبان هم بر آن واقف هستند که البته همه این واگرایی را از قبل پیش‌بینی می‌کردیم.

Go to TOP