چاپ خبــر
نماينده مردم فريدن، فريدونشهر، چادگان و بوئين مياندشت در مجلس:

بسيج وجود ارزشمندي است كه پايان يافتني نيست

نماينده مردم فريدن، فريدونشهر، چادگان و بوئين مياندشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: بسيج در همه عرصه ها حضور فعال داشته و سبب پويايي و رشد در كشور شده است در موقع جنگ در جبهه ها حاضر بودند و امروزه در صحنه هاي علمي حضور پيدا كرده و قلل رفيع دانش را يكي پس از ديگري فتح مي كنند.

به گزارش پونه زار به نقل از  خبرنگار ايمنا در فریدن، محمدعلي اسفناني صبح دیروز در جمع سه هزار نفري بسيجيان شهرستان فريدن كه در سالن ورزشي سپاه شهرستان ضمن اشاره به وضعيت كشور در قبل از انقلاب اسلامي و بعد از آن، افتخار امروز ايران اسلامي را از بركت رهبري هاي حكيمانه بنيانگذار جمهوري اسلامي و رهبر عالي‌قدر و ثمره خون شهدا بيان و اظهار داشت: وجود ارزشمندي همچون معظم له در كشور تنها سرمايه اي است كه كشورهاي ديگر ازآن بي بهره اند.
وي افزود: لطف الهي و هوشياري رهبري سبب از بين بردن فتنه سال ۸۸ و حماسه ۹ دي شد و روشنگري هاي حكيمانه معظم له انقلاب اسلامي ما را در نهم ديماه تثبيت كرد.
نماينده مردم فريدن، فريدونشهر، چادگان و بویين مياندشت در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: بسيج در همه عرصه ها حضور فعال داشته و سبب پويايي و رشد در كشور شده است در موقع جنگ در جبهه ها حاضر بودند و امروزه در صحنه هاي علمي حضور پيدا كرده و قلل رفيع دانش را يكي پس از ديگري فتح مي كنند.

Go to TOP