چاپ خبــر

بسیج برای حفظ ارزش‌های انقلاب تشکیل شد

بسیجیان شهرستان بوئین میاندشت بزرگترین اجتماع خود را به مناسبت هفته بسیج در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان بوئین میاندشت برگزار کردند.

به گزارش پونه زار به نقل از ایسنا، نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی، در این همایش ضمن تبریک و گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با هوشیاری و آینده نگری جامع خود فرمان تشکیل بسیج مردمی را صادر کرد تا بسیج از ارزش‌های انقلاب و کشور دفاع کند.

محمدعلی اسفنانی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در زمان جنگ تحمیلی و در عرصه‌های مختلف  کشور، تصریح کرد: تشکیل بسیج برای پاسداری از خون‌هایی است که برای پیروزی انقلاب ریخته شد و به طور کلی تشکیل بسیج به منظور حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب صورت گرفت.

وی اضافه کرد: کشور ایران قبل و بعد از انقلاب به دلایل گوناگون برای جهانیان دارای اهمیت ویژه بوده است. در زمان قبل از انقلاب به خاطر وجود ذخایر فراوان نفت و گاز در کشور، ایران مورد توجه و طمع دیگر کشورها بود، ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دست طمع اجانب از کشور کوتاه شد و ایران به واسطه مقاومت و پیروزی ملت خود در جریان انقلاب، به عنوان الگویی مناسب برای کشورهای اسلامی تبدیل شد.

اسفنانی با اشاره به سایر نقش آفرینی‌های بسیج در کشور گفت: بسیج دانشمندان بزرگی را به کشور معرفی کرد و در عرصه اقتصادی نیز می‌توان نقش آفرینی بسیج در بحث حماسه اقتصادی مدنظر رهبری را مشاهده کرد.
وی خاطرنشان کرد: مسوولان نظام باید قدر بسیج و بسیجی را بدانند، زیرا بسیج یک نیروی فهیمی است که بدون هیچ توقعی و با تلاش صادقانه و خالصانه خود از مواضع جمهوری اسلامی دفاع می‌کند.

Go to TOP