چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

در مذاکرات هسته ای ایران روشن شد که ایران به کشورهای غربی اعتماد ندارد

امام جمعه فریدونشهر گفت: با جایگاه ارزشمند جمهوری اسلامی ایران نتیجه مذاکرات خوب و مثبت بود.

به گزارش پونه زار ، حجت الاسلام و المسلیمن اسماعیل سیاوشی ظهر امروز در خطبه های این هفته اظهار داشت: در مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۱+۵ برای همه روشن شد که ایران به کشورهای غربی و آمریکا اعتماد ندارد و چیزی که در این راستا خیلی شفاف و واضح بود اطاعت دولت و وزیر امور خارجه ایران از رهنموردهای رهبری است.
وی با بیان اینکه نتیجه مذارکرات خوب بودهٰ خاطر نشان کرد: در گام نخست و با وضعیت فعلی توافقات به نفع ایران بوده به شرطی که برنامه در طی این شش ماه بر طبق توافق باشد و همچنین ایران به عنوان کشور هسته ای در جهان پذیرفته و شناخته شده است.
امام جمعه فریدونشهر اضافه کرد: کاهش برخی از تحریم ها و همچنین ارجاع پرونده هسته ای ایران از شورای امنیت به سازمان انرژی هسته ای از دیگر نتایجی است که برای ایران حاصل شده و در برخی موارد نیز نتایج منفی برای ایران داشته که آن هم حل می شود.
وی به روز ۱۲ آذر روز جهان معلولان اشاره کرد و بیان داشت: ارگان های مربوطه باید از وقوع معلولیت ها در سطح جامعه کاسته و همچنین جامعه نیز به معلولان احترام گذاشته و همچنین دولت قانون ۳ درصد استخدامی ارگان های دولتی را به معلولان اختصاص دهد./1

Go to TOP