چاپ خبــر

فرمانده انتظامی اصفهان:خبرنگاران نقش آرامش دهنده اجتماعی را دارند

فرمانده انتظامی استان اصفهان نقش خبرنگاران در ماموریت های پلیس را آرامش دهنده اجتماعی عنوان کرد و گفت: خبرنگاران در روشن کردن و صیقل دادن به ماموریت های پلیس نقش موثری دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از ایرنا، سردار عبدالرضا آقاخانی روز شنبه درجمع خبرنگاران افزود: خبرنگاران همچنین در ماموریت های پلیس نقش اطمینان بخش و روشنگری را برای مردم ایفا می کنند.

وی جلوگیری از انتشار شایعات، نزدیک کردن مردم به پلیس و روشن کردن سیاست های پلیس در برخورد با جرایم و سوق دادن مردم به سمت همکاری با پلیس را از دیگر نقش های مفید و موثر خبرنگاران در ماموریت های پلیس عنوان کرد.

وی همچنین در باره نظارت و کنترل پلیس بر تورهای گردشگری گفت: تاکنون حدود 17 تور گردشگری غیرمجاز در استان توسط پلیس از فعالیت متوقف شده اند و پلیس کماکان نقش خود را در کنترل این تورها ایفا می کند.

سردار آقاخانی همچنین موضوع پایان ماموریت پنج ساله خود در استان اصفهان را تایید کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز در این نشست گفت: خبرنگاران با قلم و ماموران انتظامی با سلاح خود در حراست از انقلاب اسلامی که میراث گران‌بهای خون هزاران شهید است در تلاش هستند.

سرهنگ جهانگیر کریمی افزود: رسانه‌ها با انتشار اخبار صحیح و بکاربردن تیترهای هنرمندانه و مسئولانه در تنویر افکار عمومی نقش موثری ایفا می کنند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان و در آستانه روز خبرنگار از خبرنگاران حوزه اخبار انتظامی تجلیل کرد.

17 مرداد به مناسب شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست طالبان در مزار شریف افغانستان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

Go to TOP