چاپ خبــر

رییس پلیس راه اصفهان:جاده های اصلی شهرستان فریدونشهر باز شده است

رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به بارش برف سنگین در جاده های این استان بویژه شهرستان فریدونشهر گفت: جاده های اصلی این شهرستان بازگشایی شده است.

به گزارش پونه زار ؛ سرهنگ ˈرضا رضایی ˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون جاده های فرعی و روستایی این شهرستان با کمک نیروهای هلال احمر و راهداری در حال بازگشایی است.

به گزارش ایرنا، به دلیل بارش برف از شامگاه گذشته تاکنون 43 روستا در فریدونشهر در محاصره برف و کولاک قرار گرفته است.

رییس پلیس راه اصفهان با بیان اینکه در زمان حاضر برخی جاده های استان کماکان بارش برف سنگین ادامه دارد، از رانندگان خواست حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی گفت:در محور داران، رانندگان باید حتما به زنجیر چرخ مجهز باشند در غیر این صورت در پاسگاه مبدا نجف آباد به سمت دامنه از عبور خودروهای فاقد زنجیر چرخ ممانعت می شود.

سرهنگ رضایی همچنین با اشاره به ادامه بارش برف در سمیرم اظهار کرد: در پاسگاه دوراهی شهرضا به سمیرم اجازه تردد به خودروهای فاقد زنجیر چرخ داده نمی شود.

رییس پلیس راه استان اصفهان همچنین گفت: تا این لحظه تنها یک مورد سانحه و آن هم به دلیل نقص فنی و آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور اصفهان، نایین صورت گرفت که خوشبختانه هیچ مشکلی برای سرنشینان اتوبوس به وجود نیامد.

Go to TOP