چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

علت بدبینی‌ها به مذاکره با آمریکا، امروز مشخص شد

امام جمعه فریدونشهر با اشاره به عدم پایبندی آمریکا به برجام از رئیس جمهور خواست به خود آمده و پیش از مذاکره ذلیلانه با دیگر کشورها، جنایات کشورهای غربی را حداقل در دوران ریاست جمهوری خود ببیند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اباصلت غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدونشهر با اشاره به خروج آمریکا از برجام، به رئیس جمهور و سایر مسئولان کشور توصیه کرد این بدقولی‌ها را درس عبرت قرار داده و از التماس ذلیلانه به کشورهای خارجی پرهیز کنند.

خطیب جمعه فریدونشهر اظهار کرد: رئیس جمهور بیش از پنج سال از مذاکره با کشورهای خارجی و در رأس آن‌ها آمریکا به عنوان کلید نجات دهنده وضعیت اقتصادی کشور سخن گفت، هرچند رهبر معظم انقلاب از ابتدا صراحتاً فرمودند به این مذاکرات خوش بین نیستند و امروز بعد از این همه تلاش و صحبت و تبلیغات، همه مردم دیدند فرجام برجام چه شد.

وی با بیان این که ائمه جمعه همواره برای موفقیت دولت‌ها دعا کرده و توصیه‌های ایشان به دولت‌ها از روی دلسوزی است، با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر ادامه برجام با طرف‌های اروپایی یعنی انگلیس، فرانسه و آلمان، از وی خواست به خود آمده و دست کم جنایات این کشورها در زمان ریاست جمهوری خود را ببیند.

امام جمعه فریدونشهر تصریح کرد: فرق است بین جمهوری اسلامی ایران و آل سعودی که ترامپ آن را گاو شیرده‌ای خواند که در صورت تمام شدن شیرش، سر آن را خواهد برید. حجت الاسلام غفاری از مسئولان کشور خواست این مواضع آمریکا را دیده و از امید بستن به این شیطان بزرگ امتناع کنند.

خطیب جمعه فریدونشهر از حضور نیافتن مسئولان تراز اول شهرستان در نماز جمعه انتقاد کرد و گفت: تجربه نشان داده بخشی از حضور نیافتن مردم در نماز جمعه به دلیل بی اعتنایی مسئولان دولتی و کارمندان دولت به این پایگاه عبادی سیاسی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن شکرگزاری بارش باران رحمت الهی، گوشزد کرد مردم نادانسته وقایع طبیعی را تماماً به افزایش گناهان و این قبیل نسبت ندهند چرا که جهان هستی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و عوامل دیگری نیز می‌توانند در این امر سهیم باشند.

بعد از پایان نماز جمعه، نمازگزاران فریدونشهری در راهپیمایی ضداستکباری شرکت کرده و ضمن محکوم کردن فتنه انگیزی‌های آمریکا و هم پیمانانش، از مقاومت اسلامی حمایت کردند.

انتهای پیام/

  1. با سپاس فراوان از زحمات مدیر محترم سایت پونه زار جناب آقای جدیدی عزیز
    خواهش میکنم یه سری به بیمارستان فریدونشهر بزنین و یه گزارش تهیه کنید واقعا اوضاع بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) نگران کننده است . مردم خیلی اذیت میشن نه مدیریت قابل قبولی داره نه دکتر مربوطه دارن نه امکاناتشون قابل قبوله نه خدمات رسانی شون ، ارتوپدی و سنوگرافی هم که ماشاالله و ….

  2. بیانات ارزشمند امام جمعه فریدونشهرموردتقدیربوده استدعا داریم درمورد مشکلات شهرستان هم تذکری بدهند .درصورتیکه مردم چندین سال است پول طرح فاضلاب فریدونشهررا داده اند کاری انجام نشده حتی درردیف عمرانی ملی هم قرارنگرفته است و معطل مانده است،چراسخنی به میان نمی آید چرانمی گویید که فاضلابهای این شهرستان همه سطحی وبه سرچشمه های زاینده رود ی می ریزد که مردم استان ازآن آب می نوشند آیا گناه شرعی این مسایل به عهده شما مسئولین نیست.و چندین مورد دیگر……..

Go to TOP