چاپ خبــر

تشدید برخورد با روزه‌خواری در انظار عمومی در فریدونشهر

گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با روزه‌خواری در انظار عمومی در فریدونشهر برپا خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فریدونشهر به منظور بررسی منکر روزه خواری تشکیل جلسه داد. در این جلسه که با حضور مسئولان عامل و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان برگزار شد، موضوع منکر روزه خواری در انظار عمومی در فریدونشهر مورد بررسی قرار گرفت.

مسئولان شهرستان با اتفاق نظر بر این که منکر روزه خواری در انظار عمومی در فریدونشهر زیاد رخ نمی‌دهد، این منکر را تجاهر به فسق و موجب جریحه‌دار کردن عفت عمومی دانسته و بر لزوم برخورد قانونی با آن تأکید کردند.

در این جلسه با اشاره به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مصوبه مجلس شورای اسلامی در تاریخ 1394/1/23، مقرر شد تعدادی از بسیجیان واجد شرایط بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی لازم با دریافت مجوز و کارت ضابط قضایی از دادگستری فریدونشهر با برخورداری از حمایت دادگستری و پلیس در گشت‌های مقابله با منکر روزه خواری در سطح فریدونشهر حضور پیدا کنند.

اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر یک انتقاد نیز از دستگاه‌های اجرایی شهرستان داشتند و آن عدم فضاسازی مناسب و استقبال دستگاه‌های اجرایی شهر از ماه مبارک رمضان بود.

مسئولان فریدونشهر بر لزوم احترام به فرهنگ عموم مردم و قانون تأکید کردند و تصریح کردند در صورتی که همه ادارات و نهادها وظایف خود را به درستی انجام دهند، مردم نیز به وظایف خود را به درستی انجام داده و از انجام منکرات در جامعه پرهیز خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

Go to TOP