چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

مهر ذلت برجام دو را بر پیشانی ملت ایران نزنید

حجت الاسلام اباصلت غفاری در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بی ثمر بودن برجام برای اقتصاد کشور و عدم پایبندی طرف مقابل به این معاهده، از تصمیم دولت برای تقدیم لایحه برجام دو به مجلس سخن گفته و آن را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدونشهر با بیان این که دولت تصمیم به ارائه لایحه برجام دو دارد، این لایحه را با وجود مشاهده نتایج برجام یک ذلت بار دانست.

حجت الاسلام اباصلت غفاری برجام را معاهده‌ای بیان کرد که با برخلاف نظر رهبر معظم انقلاب، به اصرار دولت منعقد شد و هرچند ایران به تمام تعهدات خود در این معاهده عمل کرد اما طرف مقابل جلو چشم همگان بر تعهدات خود پایبند نماند و از آن خارج شد.

خطیب جمعه فریدونشهر گفت: شعار محرم و شعار عاشورا زیر بار ذلت نرفتن است و مطرح کردن دوباره برجام، چیزی جز رفتار ذلت بار در مقابل سرکشی مستکبران غرب نیست.

وی از نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی خواست، این پیام عاشورا را به گوش دیگر نمایندگان برساند و اجازه ندهند این مهر ذلت بر پیشانی ملت ایران زده شود.

امام جمعه فریدونشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، مقاومت مردم ایران در جنگ تحمیلی در حالی که همه کشورهای دنیا به جز چند کشور کوچک مانند سوریه از ایران روی برگردانده بودند را حاصل فرهنگ عاشورا و عزاداری برای امام حسین(ع) دانست.

حجت الاسلام غفاری عزاداری‌های مردم فریدونشهر در ماه محرم و سنگ تمام گذاشتن ایشان برای امام حسین(ع) را قابل تقدیر بیان کرد ولی از هیئت امنای هیئات مذهبی به خاطر اجرا نکردن مصوبات جلسه هماهنگی هیئات مذهبی انتقاد کرد.

خطیب جمعه فریدونشهر وضعیت نمازهای جماعت و جمعه فریدونشهر را نامطلوب دانست و از مردم خواست توجه بیشتری به مساجد نشان دهند.

وی در آستانه بازگشایی مدارس، از معلمان خواست تلاششان را برای تربیت دانش آموزان مسلمان و انقلابی به کار ببندند.

انتهای پیام/

Go to TOP