چاپ خبــر

نوزدهمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری در اصفهان آغاز به کار کرد

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری ( اتوکام 2013 ) عصر چهارشنبه با حضور 120 شرکت از استان های مختلف در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان آغاز به کار کرد.

به گزارش پونه زار به نقل از ایرنا،رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: جای بسی خوشحالی است که بعد از سالها، رییس جمهوری ایران سخنان خود را با محور فناوری اطلاعات و ارتباطات شروع می کند و به این زیرساخت مهم کشور توجه دارد.

کاظم آیت اللهی افزود: در سالهای گذشته 18 تا 19 دستگاه متولی حوزه فناوری اطلاعات بودند و در آن سالها فناوری اطلاعات مانند گوشت قربانی به این طرف و آن طرف انداخته می شد.

رییس نظام صنفی رایانه ای کشور با اشاره به رویکرد دولت یازدهم به بخش فناوری اطلاعات بعنوان رکن اساسی توسعه و پیشرفت گفت: در بودجه امسال اعتبارات در نظر گرفته شده برای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حدود یک هزار و 200 میلیارد تومان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

آیت اللهی اظهار امیدواری کرد که این بودجه تخصیص یافته به سمت تقاضا برود و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را تقویت کند.

وی همچنین با اشاره به تبادل سطح بالای اطلاعات در اصفهان تصریح کرد: این امر گویای ظرفیت بالای این استان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

رییس شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان نیز در این آیین گفت: دهه چهارم انقلاب، دهه عدالت و پیشرفت نامگذاری شده است.

رسول محققیان افزود: عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات به دلیل برخورداری از گستره عظیمی که امروز همه اقشار و آحاد بشر را در نقاط مختلف کره زمین زیر پوشش دامنه اطلاعاتی خود قرار داده، ابزار و اهرم مناسبی برای تحقق عدالت و پیشرفت است.

وی تاکید کرد: با اتکا به فناوری اطلاعات و ارتباطات می توان فرصت های برابر پیشرفت را در گستره ای وسیع برای همگان مهیا ساخت.

وی اظهار کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در سال های گذشته با برگزاری 18 دوره نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری، فضایی را برای مشتاقان این عرصه و بروز توانمندی های نوآوران و فعالان این بخش فراهم کرد.

محققیان افزود: در این نمایشگاهها تازه ترین پیشرفت های عرصه فناوری اطلاعات در معرض دید مخاطبان قرار گرفت و علاوه بر ورود به رقابتی حرفه ای، کمبودها و نقاط قوت را مشخص کرد.

رییس شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان گفت: نمایشگاه اتوکام اصفهان امسال و در آستانه 20 سالگی خود نیز تلاش کرده است بخشی از نیازها و انتظارات این عرصه را برآورده سازد.

وی افزود: شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان بر اساس تجربیات خود در نمایشگاه های خارج از کشور و با توجه به استانداردهای جهانی در دو سال گذشته جشنواره فروش دیجیتال را از نمایشگاه اتوکام جدا کرد تا این نمایشگاه تخصصی تر برگزار شود.

وی تصریح کرد: تخصصی تر کردن ممیزی ها و استقرار بخش مخصوص تولیدکنندگان نرم افزار بر اساس تجربه موفق سال قبل با حضور 12 شرکت معتبر فناوری اطلاعات از ویژگی های این دوره از نمایشگاه اتوکام است.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری ( اتوکام 2013 ) از چهارم تا هشتم دی ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر خواهد بود.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه به عرضه آخرین فناوری و محصولات سخت افزاری، نرم افزاری، شبکه، رسانه های دیجیتال، دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، اینترنت، وب و امنیت می پردازند.

Go to TOP