چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

اقدام موهن نشریه فرانسوی محکوم است/ دولت قیمت ها را کنترل کند

حجت الاسلام شامحمدی از سکوت مسئولان کشور های اسلامی به خصوص جمهوری اسلامی درمورد توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) انتقاد کرد و خواستار پیگیری قضایی در این باره شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه‌های مکتوب این هفته فریدونشهر ضمن محکوم کردن اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت پیامبر اسلام، گفت: دشمن  1400 سال است که به دنبال خاموش کردن نور برافروخته خدواندی است  و نور خدا نیز خاموش شدنی نیست همان گونه که شاعر به زیبایی به این مطلب اشاره نموده است.

امام جمعه فریدونشهر اظهار کرد: پیامبر اسلام خورشید عالم‌تابی است که بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال تازه آغاز طلوع آن بوده و دیری نباشد که غرب و شرق عالم را با نور خود به کلی روشن کرده و آثار شرک و کفرِ مدرن و ظلمتِ غرب و اروپا را از بین ببرد.

وی به پیش‌بینی‌های برخی محققان و اسلام شناسان نیز اشاره کرد و افزود:دین مبین اسلام  در آینده‌ای نزدیک با توجه به رشد روزافزون و توسعه کمی و کیفی آن، با نور خو،د قلب بیش از ۷۰ درصد از مردم عالم را روشن خواهد کرد و این دلیلی بر  عقده‌ها و کینه‌های دشمنان اسلام با پیامبر عظیم الشأن است.

حجت الاسلام شامحمدی ضمن انتقاد از سکوت معنادار سران کشورهای اسلامی و مسئولان ارشد دولت جمهوری اسلامی ایران در محکومیت این جنایت بزرگ،از جامعه بشری به ویژه جوامع اسلامی و علی الخصوص مسئولان دولتی کشورمان خواست تا از ساحت پیامبر اسلام دفاع کرده و سکوت در این زمینه را بر خود حرام بدانند.

امام جمعه فریدونشهر  خواستار پیگیری حقوقی این مساله   توسط مسئولان کشور به عنوان پرچم دار اسلام ناب شد

وی در ادامه به بیان پاره‌ای از مسائل جاری کشور و شهرستان پرداخت و گفت: آغاز سال تحصیلی جدید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید آغاز یک تحول فرهنگی در مدارس باشد و مسئولان آموزشی و فرهنگی کشور از رصد لحظه به لحظه نفوذِ بیگانگان در لایه‌های پیدا و پنهان جامعه غفلت نکرده و از اجرای موریانه‌وار سند ۲۰۳۰ دوری کنند.

حجت الاسلام شامحمدی  آموزش غیرحضوری دانش آموزان با توجه به شرایط ویژه‌ی کشور نیز اشاره کرد و گفت:مسئولان صداوسیمای مرکز استان خواست مشکل قطعی تلوزیون در ایامی که خیلی از دانش‌آموزان نمی‌توانند از روش‌های دیگر برای آموزش استفاده کنند را رفع نمایند و مسئولان شهرستان  پیگیر این مسئله باشند و تنها جاده آموزش برای برخی دانش آموزان را تسطیح نمایند.

امام جمعه  ضمن انتقاد از رشد غیرمنطقی قیمت اجناس به خصوص قیمت خودرو گفت: برخی افراد تحریم آمریکا را پوششی برای ضعف‌های مدیریتی خود قرار داده و از پذیرش هر گونه مسئولیتی شانه خالی می‌کنند و این در حالی است که خود را بهترین فرد برای اداره کشور می‌دانستند.

وی کنترل قیمت‌ها را از اصلی‌ترین وظایف کنونی مسئولان دانست و بیان کرد: کشور و مردم بیش از این تاب و توان فشار اقتصادی را ندارند و در صورت ادامه دورکاری‌ها و کم‌کاری‌ها و ندانم کاری‌ها ضربات غیرقابل جبرانی به کشور وارد خواهد شد.

انتهای پیام / پونه زار

Go to TOP