چاپ خبــر

آغاز واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در فریدونشهر/ تزریق روزانه واکسن رکورد زد

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر با اعلام این خبر که تعداد تزریق روزانه واکسن در این شهرستان از یک هزار دز در روز گذشته است، اظهار کرد: از امروز واکسیناسیون در این شهرستان بدون محدودیت سنی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، افشین ملیانی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: واکسیناسیون عمومی جمعیت ۱۸ سال به بالای شهری و روستایی شهرستان فریدونشهر از این هفته آغاز شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر اظهار کرد: همشهریان گرامی جهت جلوگیری از ازدحام در مراکز واکسیناسیون، ابتدا باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده و منتظر دریافت پیامک دعوت جهت مراجعه به مرکز واکسیناسیون باشند.

وی اظهار کرد: رکورد تعداد واکسیناسیون روزانه در شهرستان، با تزریق یک هزار دوز واکسن در روز، شکسته شد.

ملیانی عنوان کرد: جهت تسریع در واکسیناسیون از چند روز آینده مراکز واکسیناسیون شهدا، وحدت آباد و برف انبار علاوه بر شیفت صبح در نوبت بعدازظهر هم اقدام به واکسیناسیون شهروندان عزیز خواهند کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر افزود: تاکنون ۵۱ درصد مردم شهرستان دوز اول واکسن کووید۱۹ و ۲۵ درصد دوز دوم را دریافت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در روند واکسیناسیون هیچ مشکلی نداریم جز این که برخی از شهروندان به ویژه در بین روستائیان هنوز برای دریافت واکسن خود به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند.

ملیانی خاطرنشان کرد: برای کنترل ویروس کرونا و جلوگیری از پیشامدهای ناگوار ناشی از ابتلا به آن، یکی از مهمترین و کارآمدترین روش‌ها انجام واکسیناسیون عمومی و به دنبال آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا زمان نابودی کامل این ویروس است لذا با دعوت یکدیگر به انجام به موقع واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها کمک کنیم تا این ویروس منحوس هر چه زودتر ریشه کن شود.

انتهای پیام/

  1. ناشناس گفت:

    چرا مسئولان و مردم متوجه نیستند؟! این واکسن هایی که تند تند ساخته شده اند مثل اون واکسن های قدیمی نیست اون واکسن ها حداقل 12سال روی حیوانات تست شده بود

  2. حسین گفت:

    دانشمندان و اندیشمندان و پزشکان مخالف واکسن کم نیستند اما سانسور میشوند یکی از اونا شکور امیدی رئیس انجمن دیابت کشور است که میگوید هربیماری و مرضی که دارو داشته باشد واکسن نمیخواهد بسیاری از کرونایی ها با دارو بهبود پیدا کرده اند حتی با داروهای محلی و خانگی بنابراین اصرار به واکسن مشکوک است علی الخصوص که بحث میکروچیب و ردیابی هم مطرح است بعلاوه در سایت phana متعلق به وزارت بهداشت سندی وجود دارد که 8552 نفر در اثر دوز اول واکسن و 2490 نفر در اثر دوز دوم واکسن 4ماه پیش فوت کرده اند دلیل دیگر اینکه چرا در روزی که ایران 709نفر فوتی داشت آمار فوت کرونا عراق صفر بود؟! حتی عده ای میگویند از روزی که حرم ها خالی شده اند بیمارستان ها پر شده است که نشان میدهد حرم ها بیماران را شفا داده اند و بنظر میرسد اعلام کرونا در ایران برای اهدافی مثل دین زدایی و همچنین کسب درآمد از جیب ملت ایران و درنهایت کاهش جمعیت باشد. والسلام

Go to TOP