چاپ خبــر

تبلیغات// تعطیلات زمستانی در جنوب کشور؛ بهترین ویلاها را در جنوب پیدا کن!

شاید وقتی از اجاره ویلا برای سفر صحبت می‌شود، ویلاهای رامسر، یا ویلاهای ساحلی چالوس و دیگر شهرهای شمالی به ذهن همه می‌آید اما بهترین ویلاها فقط در شمال کشور نیستند.

تبلیغات؛

اگر از سفر به شمال کشور خسته شه‌اید و دنبال تجربه نو از اجاره ویلا می‌گردید بیایید جنوب و سراغ جزیره‌های کیش و قشم. این‌جا هم می‌توانید ویلاهای خوب را پیدا کنید و بگویید می‌روم ویلا اما نه شمال، جنوب من را صدا می‌کند.

اجاره ویلا در کیش؛ جنوب و امکاناتش

بیشتر مردم وقتی به کیش سفر می‌کنند سراغ اجاره اتاقی در هتل‌های معروفش می‌روند. اکثرا هم در فصل‌های جشنواره به این جزیره سفر می‌کنند و هتل‌ها هم شلوغ هستند و هم گران‌تر از وقت‌های معمولی.

اگر می‌خواهید فضای خصوصی‌تری در اقامت خود داشته باشید، زمان صرف  صبحانه، ناهار و و شامتان دست خودتان باشد و اختیار بیشتری در اقامتگاه خود داشته باشید به‌جای اجاره اتاق در هتل، به فکر اجاره ویلا در کیش باشید.

در سایت پینورست می‌توانید بهترین ویلاهای کیش را پیدا کنید. ویلاهای فول‌امکانات، ویلا ساحلی کیش یا حتی پنت هاوس در کیش.

با اجاره ویلا در کیش از اختیار عمل بیشتری برخوردارید. زمان و فضای خصوصی‌تری و بیشتری برای تفریحات خود دارید. فضای باحال‌تری برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی خود دارید. شب ها می‌توانید داخل حیاط دورهم بنشینید یا روی باربیکیو ویلا کباب درست کنید. اگر هم ویلایتان استخردار باشید که چه بهتر، با آبتنی نهایت لذت را ببرید، مخصوصا در فصول گرم سال.

در کیش می‌توانید انواع ویلا را پیدا کنید. مثلا اگر با تعداد کم سفر کرده‌اید دنبال یک ویلا دنج‌تر و کوچک‌تر باشید که قطعا هزینه‌اش برایتان هم به صرفه‌تر می‌شود و اگر دسته‌جعی آمده‌اید می‌توانید ویلای به روزتر با امکانات تفریحی بیشتر مثل استخر، میز بیلیارد و….پیدا کنید و هزینه ویلا را هم باهم تقسیم کنید.

در کیش همه‌جور ویلایی پیدا خواهید کرد.

برای اجاره ویلا در جزیره کیش به سایت پینورست سر بزنید. این‌جا بهترین ویلاهای بازرسی‌شده و تایید شده از لحاظ امکانات و تمیزی را می‌بنید.

بهترین موقع اجاره ویلا در کیش پاییز و زمستان است. در این فصل‌ها می توانید از تمام تفریحات آبی و اسکله کیش استفاده کنید، دیگر مهم نیست که ویلایتان حتما استخردار باشد چون می‌توانید تمام تفریحات آبی را که بخواهید در سواحل کیش انجام دهید. برای این کار سراغ ویلاهای ساحلی کیش بروید، به دریا نزدیک هستید و کارتان راحت است. تا دریا سوار هیچ وسیله نقلیه‌ای نمی‌شوید و قدم‌زنان نزدیک ساحل می‌شوید و می‌پرید در آب!

اجاره ویلا در قشم در پاییز و زمستان؛ لذت شب‌نشینی در حیاط ویلا

می‌دانید که قشم در فصل پاییز و زمستان  بهترین هوا را دارد. چه لذتی بالاتر از این‌که در این شب‌ها داخل حیاط ویلا بنشینید و با دوستان خود معاشرت کنید و هوای خوب استشمام کنید.

اگر دسته‌جمعی به جزیره قشم سفر کردید هم برای داشتن فضای بزرگ‌تر و هم استفاده از فضای باز به اجاره ویلا فکر کنید.

برای اجاره ویلا در قشم از پینورست استفاده کنید و از اقامت خود نهایت استفاده را بکنید.

سفر به جنوب یا شمال؟ مسئله این است

در فصل‌هایی مثل پاییز و زمستان بهترین جا برای سفر شهرهای جنوبی است. شمال در این فصل‌ها سرد می‌شود و بارندگی‌ها هم نمی گذارند شما زیاد بیرون از خانه بروید و گشت و گذار کنید.

بهتر است در این مواقع از سال، بار سفر به جنوب را ببندید، این‌جاست که سفر به جنوب بهتر از سفر به شمال می‌شود.

سواحل جنوب حتی شن‌هایش با شمال خیلی تفاوت دارد. مسئله این نیست که آیا زیباتر است یا نه. بلکه مسئله این است به‌خاطر این همه تفاوت تجربه سفر به جنوب هم لازم است، برای یک بار دیدن سرزمین‌های رازآلودش.

مردم جنوب خیلی صمیمی و مهمان‌نواز هستند. شاید خاطره‌ای که از این مردم با خود به خانه بیاورید سال‌ها برایتان بماند و شاید دوست‌های خوبی هم برای خود پیدا کنید. پس در فصول سرد سال سفر به جنوب را در اولویت بگذارید.

راستی جنوب بافت روستایی جالبی هم دارد و در بخش روستایی آن معاشرت با مردم بومی بیشتر کیف می‌دهد.

اگر می‌خواهید بافت قدیمی این جزیره‌ها و جاهای تاریخی‌شان را بگردید می توانید سراغ اجاره ویلا در این بخش‌های جزیره بروید و به دیدنی های تاریخی آن نزدیک باشید.

اجاره ویلا در فصول گرم در جنوب

اگر در فصل‌های گرم سال به جنوب کشور سفر کردید باید دنبال جایی برای اقامت باشید که سیستم سرمایشی خوبی داشته باشد که در هوای گرم جنوب کلافه نشوید.

برای اجاره ویلا با امکانات خوب مثل امکانات سرمایشی به سایت پینورست سر بزنید  در آن دنبال بهترین ویلاها بگردید.

این‌جا تمام ویلاها برای شما گلچین شده‌اندو هر کدام را انتخاب کنید برایتان خاطره خوبی از سفر باقی می‌گذارند.

همچینین برای فرار بیشتر از گرمای بیرون می‌توانید سراغ ویلاهایی که به مراکز تفریحی یا مراکز خرید نزدیک هستند بروید، این‌جوری مسیر زیادی را در راه و گرما نمی‌مانید.

باز هم از داخل سایت پینورست اطلاعات اقامتگاه‌ها را بخوانید. از آن‌جا ببینید که یا این ویلاها به مراکز تفریحی، دریا و یا مراکز خرید نزدیک است یا خیر؟

 

 

Go to TOP