چاپ خبــر

زمینه اغتشاشات کشور در دولت قبل چیده شد/ تضییح حقوق زن، برچسب نچسبی برای جمهوری اسلامی بود

کارشناس نظامی و چهره شناخته شده جبهه مقاومت با اشاره به اقدامات دولت قبل و غرب گرایان در جهت خلاف منافع کشور، اظهار کرد زمینه نارضایتی مردم و گمراهی نوجوانان و جوانان برای به اغتشاش کشیدن کشور در دولت قبل چیده شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، سردار عبدالفتاح اهوازیان در مراسم بزرگداشت حماسه تاریخی 9 دی و گرامیداشت 4 دی روز حماسه و ایثار شهرستان فریدونشهر به بیان ناگفته‌هایی از دوران دفاع مقدس، زندگی حاج قاسم سلیمانی و مسائل روز کشور پرداخت.

این چهره شناخته شده جبهه مقاومت با تسلیت ایام فاطمیه -سلام الله علیها-، این حضرت را اولین مدافع حرم ولایت خواند و از این که در این دولت به این وصیت نامه امام خمینی -رحمة الله علیه- که فرمودند نگذارید انقلاب دست لیبرال‌ها و نااهلان بیافتد اظهار خرسندی کرد.

*به ازای هر شهید کربلای 4، 50 بعثی را از پا درآوردیم

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان این که این روزها در کشور بوی عطر عملیات‌های کربلای چهار و کربلای پنج را می‌دهد نسبت به صحبت‌های بی‌پایه و اساس عده‌ای بی‌اطلاع که بیان می‌کنند عملیات کربلای چهار یک عملیات ایضایی بود و شهادت رزمندگان در آن پیش بینی شده بود، با تأکید بر این که کسانی که این گونه اظهارات غلط را در جامعه بیان می‌کنند باید جوابگوی خون شهدا باشند، گفت: آن زمان امامی رهبری جامعه و فرماندهی کل قوا را برعهده داشت  که اجازه نمی‌داد یک قطره خون از رزمنده‌ای بی‌جهت به زمین بریزد و این مطلب از اساس دروغ است.

وی عنوان کرد: در عملیات کربلای چهار دشمن از طریق ستون پنجم، منافقینی که در بین رزمندگان اسلام نفوذ داده بود و هواپیماهای اطلاعاتی آواکس تحرکات ما را رصد کرده بود و از عملیات مطلع شده بود. روی هر درخت 10 الی 15 عراقی پنهان شده بودند و منتظر ما بودند وقتی ما وارد منطقه شدیم از پشت سر راه ما را بستند و ما را محاصره کردند با این حال ما یک روز و نیم مقاومت کردیم. صدام فرمانده تیپ تکاور خود را فرستاده بود و از او خواسته بود کاری کند که دیگر هیچ غواص ایران جرأت نکند از آب عبور کرده و به خاک عراق نزدیک شود.

سردار اهوازیان ادامه داد: بعد از این عملیات صدام نیروهای خود را به مرخصی فرستاد و خودش هم عازم حج عمره شد. اما ما که در این کربلای 4 تنها 20 هزار نفر از 90 هزار نیروی آماده خود را به کار گرفته بودیم ظرف مدت کمتر از 12 روز با حساسیت بالا و رعایت حفاظت اطلاعات، نیروهای خودمان را سامان دهی کردیم و عملیات کربلای 5 را طراحی و اجرایی کردیم و طی آن شلمچه‌ای را که پنج سال بود نتوانسته بودیم در آن عملیاتی انجام دهیم به دلیل این که بین نیروهای ما و نیروهای صدام پنج کیلومتر مانع قرار داشت، به تصرف خودمان در آوردیم.

این فرمانده سپاه گفت: صدام حج خود را رها کرد برگشت، نیروهای خود را فراخواند و کوماندوهای خود را به منطقه آورد اما ما در عملیات کربلای 5 به ازای هر شهیدی که در کربلای 4 داده بودیم، 50 بعثی عراقی را به درک واصل کردیم یعنی 45 هزار عراقی را از پا درآوردیم و نهایتاً کاری کردیم صدام قطعنامه 598 را به نفع ایران تغییر داد و گفت تمامش کنید.

*دولت قبل با فریب کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی، حلقه‌های اتصال تربیت اسلامی را برید

این مدافع حرم با اشاره به خیانت‌های غرب گرایان علیه جبهه مقاومت، عنوان کرد: زمانی که مدافعان حرم ما رفتند در سوریه و شهید شدند غرب گرایان گفتند این‌ها برای این رفتند که فرزندانشان سهمیه دریافت کنند، در حالی که ما هشت سال در سوریه و عراق با داعش جنگیدیم و در این مدت صد بار خطاب به ایشان اعلام کردیم بیایید در سوریه بجنگید و از حمله داعش به کشور جلوگیری کنید، سهمیه‌ها را هم نصیب خودتان و فرزندانتان کنید اما یک نفر هم از ایشان نیامد.

این راوی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس و همچنین در دفاع از حرم، تصریح کرد: جنگ امروز ما، جنگ موشک و پهپاد نیست، بلکه جنگ گفتار، بینش و بیداری اسلامی است زیرا دشمن با خدعه و فریب آمده است. ما در سوریه 58 روحانی معمم شهید دادیم اما هیچ جا نام و عکسی از ایشان منتشر نشد و نکردند اما یک بار یک نفر لباس روحانیت را بدزدد و با آن لباسی دزدی کند همه جا جار می‌زنند که یک روحانی دزدی کرده است و آن را به اسم همه روحانیون تمام می‌کنند.

وی ماجرای همه گیری کرونا را یک فریب خواند و اظهار کرد: کرونا در دنیا بود اما این قدر در مورد آن سختگیری نمی‌شد و برای مثال آمریکایی که آن زمان روزانه 700 کشته داشت، هیچ مرکز علمی فرهنگی را تعطیل نکرد اما در کشور ما سه سال همه چیز اعمّ از هیأت و مسجد و مدرسه را تعطیل کردند و به طور کلی حلقه‌های تربیت اسلامی در کشور ما را بریدند در حالی که در همان زمان مراکز تفریحی مانند نمک آبرود و کیش و مراکز گردشگری دیگر فعالیت می‌کردند.

این خطیب توانا به حضور رئیس جمهور سابق کشورمان در مسجد جامع نوشهر با کفش اشاره کرد و پیام راه رفتن با کفش بر روی فرش‌های مسجد تاریخی شهر نوشهر را این دانست که مسجد خانه خدا نیست، حرمت ندارد و می‌شود آن را آتش زد.

سخنران مراسم گرامیداشت حماسه تاریخی 9 دی خاطرنشان کرد: احزاب شایسته سالاری را در کشور ما کشتند و باعث عقب نگهداشتن کشور ما شدند، کسانی که خانواده‌هایشان در کشورهای غربی زندگی می‌کنند به ما می‌خواهند خط بدهند تا این روال تداوم پیدا کند.

*نقش دولت قبل در نارضایتی مردم از نظام

سردار اهوازیان عنوان کرد: هشت سال در دولت قبل، با تنگناهای اقتصادی که برای مردم ایجاد کردند دین و ایمان مردم را با بورس و سهام و پراید و یارانه عوض کردند تا جایی که دغدغه مردم از اربعین و مسائل فرهنگی رسید به این که پیگیر باشند که یارانه‌ها را کی واریز می‌کنند.

این چهره شناخته شده جبهه مقاومت تأکید کرد: اگر شهادت حاج قاسم سلیمانی نبود، ایرانی هم نبود چرا که در دولت قبل  بذر نجسی را کاشتند که رشد کرد و به اغتشاشات ماه‌های اخیر تبدیل شد که این محصول هشت سال وطن فروشی در دولت قبل بود. اما شهادت حاج قاسم برکتی داشت که موجب بیداری، اتحاد و حفظ معنویت مردم شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ما در سوریه 640 ایرانی شهید و حدود 8500 شهید افغانی ساکن ایران دادیم اما در این مدت حتی یک مسئول هم زیر تابوت این شهدای مدافع حرم نیامد در حالی که در این مدت هرگاه یک خواننده در لوس آنجلس فوت می‌کرد، مسئولان ما تحت تأثیر قرار گرفته و متأثر می‌شدند.

این سخنران مطرح کشور عنوان کرد: در دولت قبل زمانی که قرار بود برای سخنرانی به این شهر بیایم فرماندار کارهای خود را رها کرد و تمام همّ و غمّش را گذاشته بود برای لغو کردن سخنرانی ما اما این استقبال و خواست مردم بود که حیله‌های ایشان را دفع می‌کرد. در آن سال‌ها مسئولین می‌خواستند جمهوری اسلامی را ساقط کنند تا از آمریکا پناهندگی بگیرند اما مردم شهید داده و هزینه کرده برای انقلاب اجازه ندادند.

وی در بیان تفاوت نیروهای انقلابی با نیروهای غرب گرا گفت: ما 8 سال در سوریه جنگیدیم و در این مدت هزاران بسیجی و مدافع حرم را به آن جا بردیم نه به کسی تعدی کردند، نه خیانت کردند، نه چشم چرانی کردند، اما غرب گرایان یک تیم برای مذاکره هسته‌ای بردند نصفشان جاسوس از آب درآمد.

این فرمانده بسیجی بیان کرد: در دولت قبل مرا در یک برنامه تلویزیونی دعوت کردند و قبل از برنامه به من گفتند باید چفیه، انگشتر وتسبیح خود را درآوری و حرفی هم از شهدا نزنی چون این‌ها مصداق خشونت پراکنی هستند! چرا که آن زمان روحانی 200 میلیون دلار از سازمان ملل پول گرفته بود تا سند 2030 را در کشور اجرایی کند، سندی که ماحصل آن دانش اموزانی شدند که در اغتشاشات در کف خیابان‌ها دیدیم.

*تضییح حقوق زن، برچسب نچسبی برای جمهوری اسلامی بود

سردار اهوازیان با اشاره به ماجرای درگذشت مهسا امینی و سوابق پزشکی وی، به نقش اصلاح طلبانی نظیر محمد خاتمی در تحریک مردم در این اغتشاشات اشاره کرد و گفت: چطور این افراد که از قتل اعتراف کرده محمدعلی نجفی، وزیر آموزش و پرورش خاتمی و شهردار سابق تهران، دفاع کردند و در آن زمان لب تر نکردند از حقوق زنان دفاع کنند بلکه با دادن 18 میلیارد تومان پول به خانواده مقتول و تهمت زدن به وی، سعی کردند نجفی را تبرئه کنند، به خود اجازه می‌دهند از حقوق زنان سخن به میان بیاورند!؟

این مدافع حرم گفت: صدای پایی که ما در اغتشاشات شنیدیم صدای آشنایی بود که قبلاً در افغانستان، عراق و سوریه شنیده بودیم و دشمن دقیقاً نسخه‌ای را که برای سوریه پیچیده بود می‌خواست برای ایران به اجرا دربیاورد. سلبریتی‌ها روبروی اسلام ایستادند چون ما از شهدای خودمان صحبت نکرده بودیم و همان طور که رهبر فرمودند اگر روایت نکنید دشمن روایت می‌کند، از این ناحیه ضربه خوردیم.

این رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: علت این که امروز مسیح علینژاد که به فاحشگی خود قبل از ازدواج افتخار می‌کند، خودش را رهبر انقلاب زنان ایران می‌داند چون ما به مردم نگفتیم 176 زن اسیر و آزاده در دفاع مقدس داشتیم که در کنار مردان مقابل رژیم بعثی صدام ایستادند و نگفتیم 4800 زن داریم که در پشت جبهه رزمندگان اسلام را پشتیبانی می‌کردند و در این راه به مقام جانبازی نائل آمدند و نگفتیم 5000 شهید زن در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردیم.

وی عدم تبیین این مسائل را کم فروشی و کوتاهی در امانت خواند و گفت: اگر ما 2800 شهید ورزشکار خود را که مردانه در مقابل دشمن ایستادند و جان خود را برای این مردم دادند به جوانان معرفی کرده بودیم امروز علی کریمی و علی دایی الگوی ورزشکاران ما نمی‌شدند.

این همرزم حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: زنان در کشور ما قبل از انقلاب تنها 4 مدال در عرصه‌های بین المللی کسب کرده بودند اما بعد از انقلاب در این 43 سال تاکنون 5006 مدال به دست آورده‌اند آن وقت کسانی که قبل از انقلاب امتحان خود را پس داده‌اند امروز دم از حقوق زنان می‌زنند.

سخنران ویژه مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی فریدونشهر عنوان کرد جالب است امروز کسانی که در نماز جمعه خود زنان را راه نمی‌دهند و شاگردان ایشان هر یک چندین همسر در سنین مختلف دارند و حتی تاکنون قائل به درس خواندن دخترها نبودند، همصدا با دشمن مدافع حقوق زنان شده‌اند.

* مسببان وضع موجود، برای مردم اشک تمساح نریزند

سردار اهوازیان این سخن امام خمینی -رحمة الله علیه- را یادآور شد که فرمودند به این‌ها که می‌گویند انقلاب برای ما چه کرده است بگویید شما برای انقلاب چه کرده‌اید!؟ افزود: سلبریتی‌هایی که امروز می‌پرسند انقلاب برای ما چه کرده باید پاسخ دهند خودشان برای انقلاب چه کرده‌اند؟ مگر جز این است که در حالی که بسیاری از افراد در این مملکت پول برای دارو و درمان بیماری خود ندارند، صد میلیارد صد میلیارد به ایشان پول داده‌اند و حتی خود وزارت ورزش قراردادهای آن‌ها را پنهان می‌کند که مالیاتی هم پرداخت نکنند!؟

این چهره انقلابی با اشاره به سخنان چند روز پیش اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور سابق، در تقابل با نظام، با بیان این که مسبب مشکلات امروز کشور، او و دولت روحانی است، این سؤال را مطرح کرد که اگر طرفدار مردم و حق است چرا برادر اختلاسگر خود را تحویل نداد!؟ و این سؤال را طرح کرد که در حالی که پدر وی یک کارگر ساده معدن بوده است چگونه این سرمایه افسانه‌ای را جمع کرده است که تنها ساعت مچی او 250 میلیون تومان است؟

این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: در اغتشاشات اخیر رهبر انقلاب دستور دادند خون بیگناهی بر زمین ریخته نشود و سردار سلامی بیان کردند امام خامنه‌ای چهار بار این تذکر را به ایشان داده‌اند. در این اغتشاشات دو ماه به پلیس و بسیجی کف خیابانمان گلوله جنگی ندادیم؛ در مازندان پلیس را بر زمین خوابانده، سربریدند، در شهرها دیگر مأمور ما را آتش زدند، روی بچه‌های ما اسید ریختند.

*قدرت نظامی ایران

این کارشناس نظامی عنوان کرد: ایران یمن، افغانستان، لبنان، سوریه و حتی بوسنی هرزگوین را در وسط اروپا نجات داد، آیا نمی‌تواند خودش را نجات دهد!؟

وی خطاب به کسانی که از حمله نظامی دشمنان می‌ترسند گفت: ما برای هر کشور متخاصمی هزاران موشک هدف گیری کرده‌ایم که اگر قرار باشد آسیبی به ایران برسد قبل از هر چیزی همه این موشک‌ها به سمت دشمنان پرتاب خواهند شد.

سردار اهوازیان ادامه داد: با آغاز اغتشاشات در کشور ما، مسئولان رژیم صهیونیستی اظهار کردند می‌خواهند به تأسیسات اتمی نطنز حمله کنند، در همین زمان بود که ایران از موشک‌های هایپر سونیک خود که چند سال پیش ساخته شده بود، رونمایی کرد و این پیام را به آن‌ها داد که جواب کوبنده‌ای در برابر هرگونه تعرضی دریافت خواهند کرد و آن‌ها با دیدن این اقدام ایران عقب نشینی کردند.

این فرمانده سپاه در مورد قدرت پهپادی ایران گفت، کشور ما تنها کشوری در دنیا است که پهپادی ساخته که قادر به زدن اهداف هوایی به وسیله موشک هوا به هوا است و این موجب نگرانی آمریکا شده است چرا که آمریکا الان در حال فروش هواپیمای F36 خود با قیمت 300 میلیون دلار است به این نام که هیچ سلاحی قادر به شکار این هواپیما نیست اما این پهپادهای 500 میلیون تومانی ایرانی قادر هستند این هواپیماها را در هوا بزنند.

این راوی جبهه مقاومت افزود: آمریکا ناو هواپیمابری را با اعتبار 5 میلیارد دلار ساخته است که دارای سیستم کنترل و نشاندن هواپیمای جنگنده است، مدتی قبل اعلام شد ایران به سیستم کنترل و هدایت این ناو نیز دست پیدا کرده است و می‌تواند هر گاه اراده کرد آن را از کار بیاندازد و این یعنی 5 میلیارد دلار سرمایه گذاری آمریکا برای هر یک از این ناوها پریده و از بین رفته است.

این همرزم حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: در حالی که روزی به کشور ما نخ و سوزن نمی‌دادند و می‌گفتند شما می‌خواهید با این‌ها لباس نظامی بدوزید، امروز کشور ما به 55 کشور جهان تسلیحات صادر می‌کند، و سلاح‌هایی دارد که دنیا به داشتن آن‌ها غبطه می‌خورد.

*«نماز، ولایت و حجاب» وصیت همه شهدا

سخنران مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان فریدونشهر با بیان این که دو سه هزار نفر در ماه‌های اخیر روسری از سر خود برداشتند و خواستار آزادی حجاب بودند، با طرح این سوال که این تعداد چند درصد از جمعیت کشور ما بودند، گفت: پس حق 40 میلیون زن دیگری که حجاب را بر سر خود حفظ کردند چی می‌شود!؟

وی تصریح کرد: اگر از من بپرسند الگوی تو چه کسی بود پاسخ خواهم داد فرمانده من، حضرت مادرم بود که با آغاز جنگ من و برادرانم را گرد هم جمع کرد و گفت حلالتان نمی‌کنم اگر جبهه را خالی کردید. آری پشت هر مرد موفق یک زن موفق هست همان طور که پشت هر زن بی‌حجاب و بی‌عفت یک مرد بی‌غیرت است.

سردار اهوازیان حجاب را در کنار ولایت و نماز، وصیت همه شهدا عنوان کرد و به بیان خاطراتی از نبرد با داعش و از دوران حکومت داعش پرداخت تا تشریح کند، چگونه جمهوری اسلامی در دفاع از ناموس مسلمان به نبرد با داعش پرداخت.

این رزمنده مدافع حرم گفت: مردم موصل بعثی هستند. با آغاز داعش 70 ژنرال فراری صدام از داعش دعوت کردند به موصل رفته و در آن جا حکومت تشکیل دهد. داعش به موصل آمد و آنجا را تصرف کرد. از داعش استقبال کردند. عده‌ای از ایشان زنان و دخترانشان را برای عقد نکاح در اختیار ایشان قرار دادند. یک روز داعشی‌ها گفتند این 70 بعثی بیایند برای گرفتن سهمشان. آن‌ها را گرفتند و با خود بردند و دیگر هیچ کس از سرنوشت ایشان مطلع نشد.

این همرزم حاج قاسم سلیمانی با تأکید بر این که اهل تسنن و برادران شیعه همه برادر و امت واحده هستند، گفت: داعشی‌ها در موصل بازار فروش دختران نابالغ به راه انداختند و در آن بازار ناموس مسلمان را به قیمت 70 الی 80 دلار معامله می‌کردند در حالی که هر وعده غذای آن‌ها 40 دلار بود و حقوقشان روزی 500 دلار. هنگامی که این دختران را از مادر و خانواده آن‌ها جدا می‌کردند جیغ و فریاد آن‌ها آسمان را تکان می‌داد. جمهوری اسلامی با این داعش جنگید ولی غرب گراها هر روز علیه مدافعان حرم ما شبهه افکنی می‌کردند.

*سیره مسئولان انقلاب اسلامی سیره حاج قاسم‌ها است نه سیره جهانگیری‌ها

این خطیب انقلابی عنوان کرد: بعد از حمله داعش به شاهچراغ، بلافاصله خاتمی پیام داد، جواب خشونت را با خشونت ندهیم. مانند همان کسانی که در برابر حکم اعدام کسانی که بسیجیان و مأموران پلیس را به شهادت رسانده بودند هشتک نه به اعدام منتشر کردند و خلاف صریح کلام خدا در قرآن کریم حرف زدند.

وی برخورد قاطع قوه قضائیه با برهم زنندگان امنیت و آرامش جامعه و تهدید کنندگان امنیت ملی کشور را در سال‌های قبل بی‌سابقه خواند و بابت این خدمت از همه قضات و مسئولان قوه قضائیه تقدیر و تشکر کرد.

سردار اهوازیان از مردم خواست جمهوری اسلامی را با افرادی مانند اسحاق جهانگیری معرفی نکنند که برای زیارت امام حسین -علیه السّلام- در اربعین چند سال قبل که 20 میلیون زائر در آن مراسم حضور پیدا کرده بودند با اسکورت 110 خودرو به راه افتاد و البته به مقصد هم نرسید و به خاطر ازدحام جمعیت، قبل از وارد شدن به کربلا منصرف شده و به ایران بازگشت.

این همرزم حاج قاسم سلیمانی، این شهید والامقام را نمونه یک مسئول انقلابی در جمهوری اسلامی خواند که سه بار مبل‌های خانه خود را تعمیر کرد ولی مبل نو نخرید چون بسیاری از مردم شرایط مالی خوبی نداشتند.

این فرمانده سپاه گفت: در نبرد با داعش در حالی که فرماندهان ما خودروهای گران قیمت سوار می‌شدند حاج قاسم با وانت معمولی تردد می‌کرد و تمام تلاش خود را می‌کرد تا مانند رزمندگان عادی باشد.

این چهره نام آشنای جبهه مقاومت، شهادت را اکسیری دانست که قلوب مردم را به خود جذب می‌کند و بیان کرد: چند وقت پیش در ساعت 1:20 که ساعت شهادت حاج قاسم بود کرمان بودم، تصمیم گرفتم به مزار حاج قاسم بروم. دمای هوا زیر صفر درجه بود و باران تندی می‌بارید. گمان می‌کردم آن لحظه هیچ کس بر سر مزار حاج قاسم نخواهد بود. وقتی به آن جا رسیدم در کمال حیرت دیدم صدها دختر و پسر جوان از استان زنجان در آن آب و هوا بر سر مزار حاج قاسم حضور پیدا کرده‌اند و در آن سرما دعا خوانده و اشک می‌ریختند.

وی با اشاره به توجهی که حاج قاسم به تصاویر شهدا داشت و حتی با ایشان صحبت می‌کرد، عکس شهید را بسان مؤذن جامعه دانست که حی علی خیر العمل و حی علی الجهاد را فریاد می‌زند و برای همین هم هست در دولت قبل تلاش می‌شد تصاویر شهدا از سطح شهرها و اماکن و کتب درسی حذف شود.

سخنران مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی جهاد تبیین را وظیفه غیرقابل اجتناب همه مومنین به ویژه در رابطه با فرزندان و جوانان دانست و با بیان این که مردم ایران می‌فهمند و تنها نیاز به توضیح دارند، خواستار احساس مسئولیت مردم نسبت به این امر شد.

انتهای پیام/

 

Go to TOP