چاپ خبــر

پیست اسکی فریدونشهر بین‌المللی شد

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان از صدور گواهی بین‌المللی پیست اسکی فریدونشهر و قرار گرفتن نام این پیست در بین اسامی پیست‌های بین‌المللی فدراسیون جهانی اسکی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رییس هیات اسکی استان اصفهان در گفتگو با پونه‌زار اظهار کرد: در پی درخواست و پیگیری‌های فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران و هیأت اسکی استان اصفهان، در پاییز سال جاری «برنارد گایراد» نماینده فدراسیون جهانی اسکی از زیرساخت‌های پیست اسکی فریدونشهر بازدید و شرایط دریافت مجوز بین المللی در این پیست را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

محمود یسلیانی اظهار کرد: در پی بازدید نماینده فدراسیون جهانی اسکی، خوشبختانه پیست اسکی فریدونشهر در رشته‌های آلپاین و اسنوبرد و در ماده اسلالوم و ژیان مورد تأیید فنی فدراسیون جهانی اسکی قرار گرفت و گواهی‌نامه بین‌المللی این پیست صادر شد.

وی با بیان این که با تکمیل پیست فریدونشهر و توسعه فنی این مجموعه ورزشی، ظرفیت‌های بزرگی برای ورزش‌های زمیستانی و به ویژه اسکی در کشور و استان فراهم می‌شود اظهار امیدواری کرد با همت و همیاری علاقمندان و مسئولان شاهد برگزاری رقابت‌های بین‌المللی در پیست اسکی فریدونشهر باشیم.

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان امکان میزبانی مسابقات بین‌المللی را مهمترین امتیاز صدور گواهی بین‌المللی پیست اسکی فریدونشهر عنوان و تصریح کرد: با قرار گرفتن نام پیست اسکی فریدونشهر در لیست پیست‌های فدراسیون جهانی اسکی، از این پس می‌توانیم مسابقات بین‌المللی را در این پیست برگزار کنیم.

انتهای پیام/

Go to TOP