چاپ خبــر

افتتاح بیش از یکصد پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان در فریدونشهر به مناسبت دهه فجر

فرماندار فریدونشهر از افتتاح یکصد پروژه عمرانی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان در این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، فرماندار فریدونشهر در گفتگو با پونه زار با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین -علیه السّلام-، از برگزاری بیش از ۱۱۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و غیره به این مناسبت در شهرستان فریدونشهر خبر داد که توسط ادارات و دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

محمدجواد صفا اظهار کرد: در این ایام همچنین بیش از یکصد پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان در شهرستان افتتاح خواهد شد که از جمله شاخص‌ترین این پروژه‌ها، احداث ۶۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی -رحمة الله علیه- است.

وی افتتاح یک واحد بسته بندی تولید آب معدنی با اعتبار بالغ بر چهار میلیارد تومان که یک و نیم میلیارد تومان آن تسهیلات دولتی بوده است با هدف ایجاد اشتغال مستقیم برای دست کم ۲۵ نفر را از جمله دیگر پروژه‌های مهم در دست افتتاح در دهه فجر ۱۴۰۱ برشمرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار کرد: این پروژه‌ها توسط فرمانداری، دهیاری‌ها، اداره مخابرات، شهرداری، شرکت توزیع برق، جهاد، امور عشایری و غیره به انجام رسیده و با حضور یکی از مسئولان کشوری یا استانی به بهره برداری خواهند رسید.

فرماندار فریدونشهر این ایام را یادآور اراده پولادین مردمی دانست که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی، عدالت و استقلال را به عنوان آرمان نظام اسلامی به منصه ظهور برسانند. وی تأکید کرد: دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است که با انقلاب خویش، صفحه‌ای زرین را در تاریخ حماسه و ایثار رقم زدند.

انتهای پیام/

Go to TOP