چاپ خبــر

حضور ۳۰۰ فریدونشهری در مراسم معنوی اعتکاف

300 فریدونشهری در مراسم اعتکاف امسال حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونشهر در گفت‌وگو با پونه‌زار اظهار کرد: همزمان با آغاز مراسم معنوی اعتکاف در سراسر کشور از روز گذشته، هفت مسجد این شهرستان میزبان معتکفان فریدونشهری هستند.

حجت‌الاسلام مهدی سوادکوهی با بیان این که در شهرستان فریدونشهر ۳۰۰ نفر مرد و‌ زن در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کرده‌اند، از حضور اقشار مختلف در این آیین خودسازی به ویژه دانش‌آموزان و خردسالان و همچنین جوانان سخن گفت.

این مراسم معنوی از سحرگاه دیروز آغاز شده و همزمان با اذان مغرب فردا به پایان می‌رسد و معتکفان با رعایت احکام و شرایط خاص اعتکاف در این سه روز روزه گرفته و راز و نیاز با خداوند متعال می‌پردازند. اعمال امّ‌داوود که از ظهر فردا تا اذان مغرب انجام می‌شود یکی از شاخص‌ترین مستحبات این سه روز است.

جاماندگان اعتکاف می‌توانند جهت مشارکت در این آیین عبادی و کسب ثواب عظیم آن که به اذعان علما، برکات آن کل جامعه را دربرخواهد گرفت، خیرات و نذورات خود را به شماره کارت 6037997599212199 و یا شماره حساب 0113913336001 به نام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان واریز کنند. (پس از پرداخت وجه از رسید عکس گرفته و تصویر آن به شماره 09900194955 در پیام‌رسان ایتا ارسال شود.)

انتهای پیام/

Go to TOP