چاپ خبــر

نمایندگان از گناه بزرگ خود در سرپیچی از امر رهبر برای عدم دخالت در عزل و نصب‌ها توبه کنند

امام جمعه فریدونشهر با بیان این که انقلابی نامیدن مجلس دلیل نمی‌شود نمایندگان خود را از هر خطایی مصون بدارند، نامه نمایندگان مجلس در اعتراض به وزیر کشور در رابطه با ابلاغیه‌ای که معاون سیاسی این وزارتخانه برای جلوگیری از دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها صادر کرده بود، را سرپیچی از فرمان صریح ولی امر مسلمین جهان دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدونشهر نامه نمایندگان مجلس در اعتراض به وزیر کشور در رابطه با ابلاغیه‌ای که معاون سیاسی این وزارتخانه برای جلوگیری از دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها مطابق فرامین صریح رهبر معظم انقلاب صادر کرده بود، را سرپیچی از فرامین ولی امر مسلمین جهان و مشی مستبدانه دانست.

امام جمعه فریدونشهر اظهار کرد: این که رهبر انقلاب مجلس یازدهم را مجلس انقلابی خواند دلیل نمی‌شود که این مجلس از خطا و اشتباه مصون باشد کما این که دیدم یکی از بزرگترین خطاها و گناه‌ها در روزهای اخیر در این مجلس رخ داد.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب سال گذشته به صراحت اعلام کردند نمایندگان نباید در عزل و نصب‌ها دخالت کنند ولی این که یکباره اکثریت مجلس در برابر ابلاغیه‌ای که معاون سیاسی وزیر کشور برای تحقق این دستور رهبر انقلاب صادر کرده است، موضعی به تندی گرفتند مشخص می‌کند ایشان به دنبال نیت خیری نیستند.

خطیب جمعه فریدونشهر هر گونه دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها و احتمالاً مهره‌چینی نمایندگان برای رأی آوری خود در بین مسئولان حوزه انتخابیه خود را کاری غلط و با ضرری غرقابل جبران خواند و از نمایندگان خواست هر چه سریعتر از این کرده خود که بر خلاف فرمان رهبر مسلمین جهان است توبه کنند و درصدد جبران این کار برآیند.

حجت‌الاسلام شامحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با دو اتفاق بزرگ در مورد گروهک تروریستی مجاهدین خلق، با تأکید بر این که این گروه در زمانی که مشی خود را آشکار نکرده بودند منافقین بودند اما الان جزء کفار و فاسقین هستند، گفت: تصرف مقرّ منافقین توسط پلیس آلبانی و عدم صدور مجوز برای اجتماع سالانه منافقین در پاریس، اوج شکست سیاسی این گروه است که بعد از 44 سال نتوانستند هیچ گونه جایگاهی در جهان برای خود کسب کنند.

امام جمعه فریدونشهر تصریح کرد: منافقین 44 سال است از هیچ گونه تلاشی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ نکردند و از هر راهی پیش روی خود دیدند برای باز کردن جای پا در کشور تلاش کردند اما حتی یک قدم هم نتوانستند پیش بیایند.

وی سرگذشت منافقین را برای کسانی که می‌خواهند از قطار نظام پیاده شوند و در مسیر مخالفت با جمهوری اسلامی ایران قدم بردارند، عبرت‌آموز خواند.

انتهای پیام/

Go to TOP