چاپ خبــر
فرایند انتخابات 1402؛

تعیین اعضای هیأت اجرایی شهرستان فریدونشهر و بخش موگویی جهت برگزاری انتخابات مجلس

در ادامه فرایند انتخابات دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور، از بین معتمدین معرفی شده توسط فرماندار شهرستان فریدونشهر و بخشدار بخش موگویی این شهرستان، اعضای هیأت اجرایی شهرستان و بخش با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، فرایند انتخابات در کشور آغاز شده است و دستگاه‌های مسئول هر یک به انجام وظایف خود پیرامون انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ مشغول هستند.

مرداد ماه پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شد و در شهرستان ما ۱۵۲ نفر برای این منظور نام‌نویسی کردند.

هفته گذشته نیز بعد از انتخاب رئیس و اعضای هیأت نظارت بر انتخابات استان اصفهان(نمایندگان شورای نگهبان)، ابلاغ اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان فریدونشهر و نماینده هیأت نظارت در بخش موگویی نیز صادر شد.

طی روزهای گذشته هم در فرمانداری، انتخاباتی از بین معتمدین شهرستان فریدونشهر و بخش موگویی به صورت جداگانه با حضور هیأت نظارت برگزار شد.

با برگزاری این انتخابات، اعضای هیأت اجرایی شهرستان فریدونشهر و هیأت اجرایی بخش موگویی از بین معتمدین پیشنهادی توسط فرماندار شهرستان فریدونشهر و بخشدار بخش موگویی مشخص شدند.

این افراد وظیفه دارند تحت نظارت هیأت نظارت، انتخابات ۱۱ اسفند امسال را برگزار کنند. رئیس این هیأت هشت نفره در شهرستان فرماندار و در بخش موگویی بخشدار است.

تعیین تعداد و محلّ شعب اخذ رأی، انتخاب عوامل اجرایی صندوق‌های أخذ رأی، انجام هماهنگی‌های لازم برای اعزام عوامل شعب أخذ رأی به محلّ اعلام شده و انجام فرایند رأی‌گیری و … از وظایف هیأت اجرایی انتخابات است.

اعضای برگزیده برای هیأت اجرایی انتخابات شهرستان فریدونشهر شامل محمود ربانی، امام قلی فتاحی، علیرضا میرمعنایی، احمد تواضعی، سید امین انوری، احمد بهرامی، حسینعلی ملیانیان و سید ابوطالب صالحی می‌شوند.

اعضای برگزیده برای هیأت اجرایی بخش موگویی نیز که امسال برای اولین بار به صورت یک بخش مجزا شاهد برگزاری انتخابات است، شامل بهرام حسامی، حسن مری، محمدرضا صادقی، مهدی نیکخواه، داریوش شیرازی، روح الله حسامی، غلامحسین عابدی و ایرج افراسیابی می‌شود.

از ‌۲۷ مهر ثبت‌نام رسمی داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به شکل الکترونیکی آغاز می‌شود تا این افراد در فرایند تأیید صلاحیت قرار گرفته و اسامی نهایی داوطلبین انتخابات اعلام شود.

انتهای خبر/

Go to TOP