چاپ خبــر

فرصت برابر تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در رسانه پونه‌زار

رسانه خبری پونه زار به منظور کمک به انتخاب نامزد اصلح توسط مردم و فراهم آوردن امکان معرفی و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، فرصت برابر تبلیغات در این رسانه را در اختیار همه نامزدهای انتخاباتی قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، با نزدیک شدن به آغاز زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پایگاه خبری پونه زار به عنوان اولین و‌ تنها رسانه خبری شهرستان فریدونشهر به منظور کمک به انتخاب نامزد اصلح توسط مردم و فراهم آوردن امکان معرفی و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، فرصت برابر تبلیغات در این رسانه را در اختیار همه نامزدهای انتخاباتی قرار می‌دهد.

مجموعه رسانه پونه زار فریدونشهر در وب‌سایت خبری و پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی ایتا، روبیکا، تلگرام، اینستاگرام، سروش و بله با بیش از ۱۲ هزار نفر مخاطب فعالیت دارد. متقاضیان می‌توانند در پیام‌رسان‌ها از طریق ارسال پیام به شناسه @pounezar1 و یا برقراری تماس یا شماره تلفن 09397077524 تبلیغ خود را به ما سفارش دهند.

این تبلیغات توسط نامزدها و ستادهای انتخاباتی تهیه شده است و رسانه پونه زار در محتوای تبلیغات دخل و تصرفی ندارد و انتشار این تبلیغات به منزله حمایت ما از هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی نیست.

Go to TOP