چاپ خبــر

عکس/کلنگ زنی احداث دو کتابخانه در شهرستان فریدونشهر

با حضوراسفنانی نمایند مردم شهرستان فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی،سرپرست فرمانداری و امام جمعه شهرستان و نیز سایر مسئولین کلنگ احداث دو واحد کتابخانه به زمین زده شد.

  1. وحید گفت:

    به نظر من این کار شدنی نیست-ضمناً مکانی که با میل .شخصی.شهردار انتخاب شده به هیچ وجه مناسب این کار نمی باشد-همچنین شهردار با توجه به شرح وظائف خود باید به آبادانی شهر رسیدگی کند نه به تخریب فضای سبز(عکس ها را مجدداً نگاه کنید)

  2. صالحی گفت:

    باسلام.احداث کتابخانه کاربسیارخوب وبجایی هست.بنظرمن اگه اول یه کتاب خانه درست بشه وبعدا اون یکی خیلی بهتره تاهردوتا همزمان شروع به احداث بشه.اینطوری اگه بودجه کم اومد حداقل یه کتابخانه رودرست کردیم ومیتونیم ازش استفاده کنیم.

  3. به نظر من تجهیز کتابخانه های داخل شهر مثل:
    کتابخانه شهرداری فعلی
    اداره ارشاد
    مدارس
    مساجد
    پایگاه های بسیج و …
    کار معقولانه تریه. هرچند به نظر میرسه ساختمان سازی به اسم کتابخانه بهانه است. به قول معروف:
    به نام کتابخانه، به کام کارهای دیگه شهرداری!

  4. دوستان عزیز منتقد
    کتابخانه فعلی متعلق به شهرداری نیست . این کتابخانه زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور اداره می شود که زیر مجموعه وزارت ارشاد است . علت قرار گرفتن کتابخانه در ساختمان شهرداری هم این است که طبق قانون درصدی از درآمد شهرداری متعلق به کتابخانه می باشد و شهرداری به جای اجاره بها ساختمان در اختیار گذاشته است .
    کتابخانه عمومی علی رغم داشتن حدود 20000 جلد کتاب از نداشتن ساختمان مناسب رنج می برد نداشتن سالن مطالعه و قسمت اداری و همچنین نداشتن سیستم های امنیتی و اطفائ حریق از جمله این مشکلات است . در کل وضعیت کتابخانه در شان مرکز شهرستان نیست.
    در اینجا جا دارد اینجانب به عنوان یک شهروند از تلاشهای جناب آقای سپیانی شهردار محترم و شورای اسلامی دوره قبلی و فعلی و همچنین زحمات جناب آقای بهروز نکوخو تشکر نمایم .
    دوستان فکر چند متر چمنکاری هم نباشند که احداث کتابخانه بزرگترین بوستان کاری و گل کاری فرهنگی است.

  5. علی گفت:

    فریدونشهر به کتابخانه احتیاج نداره
    به خیابان ها یه نگاهی بندازید
    پیاده رو ها
    پاییز که میاد همه جا رو یخ میزنه
    وقتی زمستون میشه همه جا رو برف میگیره یه دستگاه مناسب برای برف روبی نداریم
    تفریحگاه مناسب سن های مختلف
    مدرسه های قدیمی و آموزش سنتی
    و………………..
    که همه نیاز به بودجه دارن-پس بهتره کتابخانه در اولویت های بعدی قرار بگیره

  6. رهام گفت:

    به نظر من اين كتابخانه مناسب اين شهر نيست ضمنا با دوستاني كه نظر بازسازي مكانهاي ديگر از جمله مدارس و غيره هر چند كه شهرداري در ساخت آنها دخالتي ندارد موافق هستم
    لطفا مسئولين رسيدگي كنند

  7. رحیمی گفت:

    الکتب بساتین العلما
    کتابها بوستانهای دانشمندان هستند.
    کتابخانه مرکز علم و نور است. همانگونه که در یک شب تاریک و ظلمانی یک چراغ نور یک محلی را تامین می‌کند تا مردم در آن همدیگر را ببینند و حتی پروانه‌ها به دور آن می‌چرخند و محیط را برای انسان برای رفتن و حرکت و کار روشن می‌کنند کتاب و کتابخانه و مدرسه و دانشگاه و مسجد هم زندگی انسان را روشن می‌‌کنند تا در آن محیط متعالی وبزرگ شوند. به همین جهت از همه مسئولین خصوصا شورا و شهرداری فرماندار و مسئولین امور کتابخانه‌ها تقاضا داریم در این جهت یکدل و همزبان شوند و برای خروج از محرومیت فکری و علمی در ساخت کتابخانه در محلی مناسب تلاش نمایند ساخت کتابخانه در جای مهمترین اداره یا محل ارزشمندتر و به صواب نزدیکتر است. اگر بتوان با تغییر محل ساخت کتابخانه یک نفر به مراجعه کننده‌های کتابخانه اضافه کرد حتما باید اینکار را کرد.توفیق همه را خواستارم.

  8. تتتتتتت گفت:

    بانظر رها م موافقم

Go to TOP