چاپ خبــر

نیاز امروز جامعه برای امیدآفرینی بین جوانان کار جهادی است

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تأکید بر اثربخشی کار جهادی در جامعه، وظیفه اعضای سازمان تبلیغات اسلامی را کار جهادی و شبانه‌روزی برای فعال کردن مردم و هیئات مذهبی در تبلیغات دینی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در آیین تکریم رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونشهر و معارفه رئیس جدید این اداره بر اهمیت کار جهادی تأکید کرد و آن چه موجب اقتدار امروز کشور ما شده است را همین تلاش نیروهای جهادی دانست.

حجت الاسلام مهدی فوقی نیاز امروز برای ایجاد امیدآفرینی در جامعه و قرار دادن پیام امام راحل -رحمة الله علیه- در دل جوانان را به مصداق آیه «وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا: و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛» کار جهادی عنوان کرد.

وی با بیان این که روحانیت و مساله تبلیغ، هیئات مذهبی و مردم سه رکن اساسی سازمان تبلیغات اسلامی هستند، بر ضرورت کار شبانه‌روزی و جهادی در این سازمان برای فعال کردن مردم تأکید کرد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان «شهید حاج قاسم سلیمانی» را نمونه یک انسان جهادی دانست و افزود: عظمتی که حاج قاسم به دست آورد که حتی بردن نامش در دل انسان تحول ایجاد کرده و شهادتش این چنین قلوب مردم را به هم نزدیک کرد در اثر همین تلاش‌های جهادی و انقلابی وی حاصل شد.

وی خواستار ترویج فرهنگ مطالبه‌گری از مسئولان با نگاه دلسوزانه و برادرانه شد و آن را سبب اصلاح امور و پیشبرد کارها دانست و به مدیران زیرمجموعه این اداره کل توصیه کرد از مشی اداری فاصله گرفته و با مشی جهادی و انقلابی مسئولیت‌‌های خود را به صورت شبانه‌روزی پیگیری کنند.

انتهای خبر/

Go to TOP