چاپ خبــر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر:

صهیونیست‌ها با کشتار خبرنگاران دنبال سانسور جنایات خود هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونشهر در آیین تجلیل از خبرنگاران بسیجی این شهرستان گفت: صهیونیست‌ها با کشتار خبرنگاران در غزه به دنبال سانسور جنایات ضدانسانی خود هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، آیین تجلیل از خبرنگاران بسیجی به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونشهر به مناسبت روز خبرنگار برگزار و طی آن از بسیجیان این شهرستان که در عرصه رسانه و خبر فعال بودند تقدیر به عمل آمد.

روح الله اکبری در این جلسه با اشاره به نقش رسانه‌ای حضرت زینب کبری -سلام الله علیها- و امام سجاد -علیه السّلام- در ثبت و انتقال پیام عاشورا، بر تأثیر و اهمیت رسانه تا جایی که گفته‌اند سرّ نی در نینوا می‌ماند اگر زینب نبود، تأکید کرد و یاد و خاطره شهید محمود صارمی و 556 شهید خبرنگار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونشهر با اشاره به شهادت 155 خبرنگار از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون در غزه عنوان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی با کشتار خبرنگاران به دنبال سانسور جنایات خود در نوار غزه و جلوگیری از انتشار اخبار فلسطین است.

وی گفت: به مدد تلاش رسانه‌ها و همین خبرنگاران امروز مردم جهان با ماهیت رژیم فاسد صهیونیستی آشنا شده‌اند در حالی که پیش از این در افکار عمومی این چنین القا شده بود که حماس و مقاومت اسلامی فلسطین همچون داعش هستند.

اکبری خاطرنشان کرد: قدرت رسانه‌ای که ماحصل تلاش خبرنگاران جبهه مقاومت بود، ورق را به سمت جبهه مقاومت برگرداند و دست و پا زدن صهیونیست‌ها هم برای این است که مظلومیت و جایگاه خود را از دست داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر به نقش رسانه‌ها در روشنگری حماسه انتخابات پرداخت و با اشاره به برگزاری چهار انتخابات با حضور مردم ظرف مدت چهار ماه در کشور، حضور مردم را برگرفته از تلاش رسانه‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد.

حجت السلام حسینقلی شیاسی نیز در این جلسه روایتگری به موقع، به جا و به اندازه با حفظ امانتداری و صداقت را وظیفه خبرنگاران برشمرد و بر ضرورت تلاش برای اعتمادسازی در بین افکار عمومی با انتشار اخبار صحیح تأکید کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اصل حفظ شرافت خبرنگاری در انتقال اخبار، گفت: خروجی اخبار باید امیدآفرین باشند و با مبانی درست و منطبق با عقلانیت همراه باشند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید در جهت اقناع‌سازی عوام و خواص تلاش کنند و درصدد باشند قدرت تفکیک حق از باطل و تشخیص خودی از غیرخودی را در جامعه ایجاد کنند.

در پایان این مراسم با اهدای کتیبه‌هایی از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

Go to TOP