چاپ خبــر

مردم رئیس جمهوری در مسیر شهید رئیسی انتخاب کنند

فرمانده سپاه صاحب الزمان -عحّل الله تعالی فرجه الشّریف- استان اصفهان در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونشهر با اشاره به انتخابات هشتم تیر ماه، عنوان کرد: مردم در این انتخابات باید کسی را انتخاب کنند که راه شهید رئیسی را ادامه دهد و در مسیر انقلابی‌گری ایشان قرار داشته باشد و همانند شهید رئیسی خستگی را خسته کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، سردار مجتبی فدا در مراسم تودیع محسن پاشایی از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونشهر و معارفه روح الله اکبری به این سمت، با بیان خاطراتی از ساده‌زیستی امام راحل و حساسیت ایشان نسبت به دستورات دینی در پیچیده‌ترین شرایط سخن گفت.

*رئیسی در مسیر امام بود

فرمانده سپاه صاحب الزمان -عحّل الله تعالی فرجه الشّریف- استان اصفهان با اشاره به این خصلت‌های امام خمینی(ره)، تعبیر رهبر معظم انقلاب در مورد شهید آیت الله رئیسی را یادآور شد که فرمودند رئیسی شعارهای انقلاب را زنده کرد.

وی تصریح کرد: امام راحل منطق اسلام را به جهان معرفی کردند و با بیان این که منطق شرق و غرب کهنه شده‌اند، اعلام کردند این اسلام است که برای آینده بشر برنامه دارد. ایشان قانون جنگل را که می‌گفت هر کس پول و قدرت دارد باید زنده بماند و سایرین باید در خدمت او باشد ملغی کردند.

این فرمانده بسیجی اظهار کرد: امام خمینی(ره) یاد دادند یک ملت با تکیه بر توان داخلی خود می‌تواند بر همه ابرقدرت‌ها پیروز شود و امروز مردم غزه نیز با همین منطق هشت ماه است در برابر همه قدرت‌های جهان ایستاده‌اند و مقلوب آن‌ها نشده‌اند.

سردار فدا عنوان کرد: بعد از وقوع انقلاب هر روز دشمن علیه کشور توطئه‌ای را برنامه‌ریزی می‌کند ولی ما از همه آن‌ها عبور کرده‌ایم و هر روز نسبت به قبل قوی‌تر و توانمندتر شده‌ایم. امام قدرت را واگذار کردند به مردم و به واسطه همین حضور و مجاهدت توانستیم در ۴۵ سال گذشته همه راهبردهای آمریکا را شکست دهیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ترورهای منافقین، تجزیه‌طلبی در سیستان، ترکمن‌صحرا و کردستان، تحریک و حمایت از صدام برای تحمیل جنگ، تحریم‌های ظالمانه، فتنه‌های داخلی و غیره را از جمله توطئه‌های دشمنان علیه نظام برشمرد و گفت: برنامه‌ریزی و طراحی برخی از این فتنه‌ها به وسعت جنگ جهانی بود اما خدا نخواست پیروزی نصیب دشمنان انقلاب شود.

*ایران در اوج عزت و قدرت قرار دارد

وی علت این پیروزی را حضور در صحنه مردم عنوان کرد و گفت: کشور امروز از گردنه‌های سخت عبور کرده و در اوج قدرت و عزت است و این که می‌بینیم ۱۹۰ مقام بلندپایه بین‌المللی در مراسم تشییع رئیس جمهور شرکت می‌کنند به سبب قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و البته بخشی هم به خاطر عملیات «وعده صادق» و‌ بخشی هم به خاطر شخصیت خود شهید آیت الله رئیسی بود.

این یادگار دوران دفاع مقدس در مورد انفعال یا فعال بودن جمهوری اسلامی ایران با اظهار این که کشور ما در پنج سال گذشته با همه دشمنان خود درگیر شده است، تصریح کرد: ما اولین کشوری بعد از جنگ جهانی دوم بودیم که به مواضع آمریکا در منطقه حمله کردیم، وقتی تفنگداران دریایی‌شان وارد آب‌های ما شدند دستگیرشان کردیم، وقتی پهپادشان وارد آسمان ما شد آن را ساقط کردیم و وقتی کشتی ما را در دریای مدیترانه توقیف کردند، کشتی آن‌ها را در دریای عمان توقیف کردیم.

سردار فدا گفت: ایران در سوریه و عراق داعش را از بین برد و با کشورهای حامی داعش درگیر شد؛ در اربیل مواضع صهیونیست‌ها و دیگر پشتیبانان گروهک‌های تروریستی را هدف موشک قرار داد؛ در شرق کشور مواضع تروریست‌های شرق را زد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به عملیات «وعده صادق»، آن را بر اساس منشور 51 سازمان ملل دانست که تصریح کرده است هرگاه مراکز دیپلماتیک کشوری در جهان مورد هجمه قرار بگیرد می‌تواند از خود دفاع کند، دانست و گفت: رژیم صهیونیستی بعد از زدن کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان نظامی ما در سوریه، بلافاصله شروع به تحریک ما کرد تا ما با انجام عملیاتی عجولانه با آن‌ها درگیر شده و شکست بخوریم. وقتی دیدند ما حمله نکردند خط تهدید را دنبال کردند و وقتی دیدند این هم سودی نداشت به التماس افتادند و واسطه فرستادند تا به آن‌ها خسارت کمی بزنیم.

*«وعده صادق» موجودیت رژیم صهیونیستی را زیرسوال برد

وی عنوان کرد: با وجود این که ما سعی داشتیم در این عملیات بر یک سری اصول که مدنظر رهبر انقلاب بود پایبند باشیم و با وجود این که عملیات ما 12 روز بعد از حمله صهیونیست‌ها انجام شد و آن‌ها فرصت کافی برای طراحی و عملیات دفاعی داشتند اما همه اهداف نظامی ما از این عملیات محقق شد و موشک‌های ما به اهداف خود اصابت کرد.

این فرمانده بسیجی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر آماده کردن سامانه‌های دفاعی خود همچون گنبد آهنین، فلاخن داود، پرده آهنین، پیکان دو و سه و غیره، 220 فروند هواپیمای جنگی را به پرواز درآورده بودند تا اجازه ندهند حتی یک موشک ما وارد حریم هوایی سرزمین‌های اشغالی شود.

سردار فدا ادامه داد: اما پهپادهای ما که چند ساعت در راه بودند بعد از عبور از آسمان لبنان، سوریه و عراق تا به آن‌جا رسیدند در کنار موشک‌هایی که شلیک شد، از همه این موانع عبور کرده و به عنوان اولین کشوری که بعد از تأسیس رژیم صهیونیستی به اراضی اشغالی این رژیم حمله کرده و عملیات خود را با موفقیت انجام داده است، مواضعمان در دل این رژیم را مورد اصابت قرار دادیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اظهار کرد: ایران با عملیات وعده صادق کلیت وجودی رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد و موجودیت این رژیم را به سخره گرفت، رژیمی که رهبر انقلاب در مورد آن فرموده‌اند در حال ذوب شدن است.

وی با اشاره به این که سپاه این شجاعت را از امام راحل و پس از ایشان از رهبر معظم انقلاب فرا گرفته است، از حمایت شهید آیت الله رئیسی و شهید حسین امیرعبداللهیان برای تقویت محور مقاومت و انجام عملیات وعده صادق سخن گفت و افزود: بعد از عملیات صهیونیست‌ها ابتدا گفتند 99 درصد موشک‌های ما را رهگیری کرده‌اند،نداند دی الان می‌گویند ۷۵ درصد را رهگیری کرده‌اند و کم کم خواهند گفت که تنها 50 درصد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را رهگیری و منهدم کرده‌اند.

*نقش رهبر در ثبات ایران بعد از فقدان رئیس جمهور

این یادگار دوران دفاع مقدس به امنیت کشور با وجود فقدان رئیس جمهور با رهبری علمدار انقلاب پرداخت و گفت: در هر کشوی این حادثه رخ داده بود، مرزها را مسدود می‌کردند و پلیس را در خیابان‌ها مستقر می‌کردند اما ما در روز تشییع میزبان 190 مقام بین‌المللی بودند و شخص رهبر انقلاب به تنهایی در آن روز با ۹ رئیس جمهور که برای عرض تسلیت به ایران آمده بودند دیدار کردند.

سردار فدا با اشاره به نقش رهبر انقلاب در ثبات کشور بعد از حادثه برای رئیس جمهور و جمعی از مسئولان بلندپایه کشور، خاطرنشان کرد: در روز اول حادثه همه نگران بودیم اما بیانات رهبر انقلاب در آن روز هم امیدبخش بود و هم اطمینان‌بخش، زمانی که فرمودند در صورت وقوع حادثه برای رئیس جمهور امور جاری کشور معطل نخواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از تشییع میلیونی شهدای این حادثه هوایی سخن به میان آورد و با بیان این که این تشییع‌ها در هر شهر دیگری از کشور اتفاق می‌افتاد از جمله در فریدونشهر و اصفهان، کسی در خانه نمی‌ماند و همه برای بدرقه این شهدا می‌آمدند، از قدرشناسی مردم تجلیل کرد.

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی کسی بود که شاخص مسئول تراز انقلاب اسلامی را ارتقا داد و در کنار او جمعی از انقلابی‌ترین مسئولان کشور به شهادت رسیدند. آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز، مردمی‌ترین امام جمعه کشور بود، شهید امیرعبداللهیان، انقلابی‌ترین وزیر دولت بود که برای محور مقاومت سنگ تمام گذاشت و شهید رحمتی که در عین حال که جوان‌ترین استاندار دولت بود، در مدت کوتاه خدمت خود خدمات ماندگاری را برجای گذاشت که سال‌ها در آذربایجان شرقی معطل مانده بود.

*رئیسی سرباز ولی فقیه بود

این فرمانده بسیجی با اشاره به انتخابات هشتم تیر ماه، عنوان کرد: مردم در این انتخابات باید کسی را انتخاب کنند که راه شهید رئیسی را ادامه دهد و در مسیر انقلابی‌گری ایشان قرار داشته باشد و همانند شهید رئیسی خستگی را خسته کند.

سردار فدا اظهار کرد: شهید رئیسی سرباز ولایت فقیه بود و پس از هر سخنرانی رهبر، منویات آقا را در جلسات هیئت دولت برده و از دولت می‌خواست این منویات را عملیاتی کنند. او مردم را دوست داشت، صادقانه حرف می‌زد و در هر مسئولیتی قرار بود اعمّ از آستان قدس رضوی، قوه قضائیه و ریاست جمهوری منشأ تحول قرار گرفت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان مشارکت بالا را مهمترین مسأله مرتبط با انتخابات دانست و آن را موجب دور شدن تهدیدات از کشور و پشتوانه قوی‌تر داشتن رئیس جمهور منتخب عنوان کرد و از مردم خواست رأی خود را برای نامزدی به صندوق بیاندازند که برای رأی آوردن پنجه به صورت نظام نکشد و دستاوردهای نظام را زیرسؤال نبرد؛ کسی که به ظرفیت‌های درونی کشور اعتقاد داشته باشد.

انتهای خبر/

Go to TOP