چاپ خبــر

معلوم بود که جز شهادت عاقبتی نخواهند داشت

از اول هم معلوم بود این‌ها شهید می‌شوند.
اصلاً مگر می‌شد شهید نشوند وقتی شهیدانه زندگی کرده بودند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی، کشور را با ۹۲۱ هزار میلیارد بدهی و خزانه خالی و نفت پیش‌فروش شده تحویل گرفت ولی باز هم در مدت سه سال بیش از هشت سال دولت قبل کار کرد، کشور را از بحران‌ها عبور داد، جلو سقوط اقتصاد را گرفت و ایران به عزت و اقتدار رساند.

شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان، به جای التماس به غرب، آن قدر با کشورهای دور و نزدیک تعامل و ارتباط برقرار کرد که تحریم‌های سنگین و ظالمانه تا حد زیادی رنگ باختند. در روزهای جنایت صهیونیست‌ها گویی وزیر امور خارجه مردم مظلوم غزه شده بود و از این کشور به آن کشور سفر می‌کرد و برای کمک به کودکان و زنان بیگناه فلسطین رایزنی می‌کرد.

شهید آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه‌ای از جنس مردم بود. تریبون نماز جمعه‌اش همواره صدای مردم بود و همیشه در گوشه و کنار تبریز و آذربایجان شرقی در کنار مردم و در راه خدمت به مردم دیده می‌شد.

از اول هم معلوم بود این‌ها شهید می‌شوند. اصلاً مگر می‌شد شهید نشوند وقتی شهیدانه زندگی کرده بودند. ایران از این شهدا زیاد دارد که هنوز نمایان نشده‌اند وگرنه تا چند سال پیش چه کسی امثال این‌ها و امثال شهید زاهدی و شهید سیدرضی و … و حتی تا ۱۵ سال پیش چه کسی حاج قاسم سلیمانی را می‌شناخت!؟

Go to TOP