چاپ خبــر

ثبت‌نام مسئولان دولت قبل، نشان‌دهنده موفقیت شهید رئیسی است

امام جمعه فریدونشهر ثبت‌نام مسئولان دولت قبل که اظهار می‌کردند خزانه کشور خالی است و حتی قادر به پرداخت حقوق کارمندان نیستیم برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری را نشان‌دهنده موفقیت شهید رئیسی در تأمین زیرساخت‌های کشور دانست و گفت: ما مردم اگر به اندازه شوهر دادن دختر و سپردن سرنوشت فرزند خود به دست یک شخصِ دیگر نگران مردم و سرنوشت کشور بودیم، کشور را به دست افرادی نمی‌دادیم که کشور را به سمت ویرانی ببرند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدونشهر قطعنامه ضدایرانی شورای حکام را کاملاً سیاسی دانسته و گفت: دشمنان ایران بنا داشتند در سال ۱۴۰۴ و در آستانه انتخابات این اقدام را انجام دهند تا در انتخاب مردم تأثیر بگذارد بلکه بتوانند فردی غربگرا و آویزان غرب را بر مردم مسلط کنند اما مردم آگاه کشور باید علیه این اقدام شورای حکام قیام کنند و بهترین اقدام، انتخاب رئیس جمهور غرب‌ستیز و اسلام‌گرا است.

امام جمعه فریدونشهر ثبت‌نام ۸۰ نفر برای نامزدی انتخابات را بزرگترین دلیل موفقیت شهید رئیسی در ایجاد زیرساخت‌ها دانسته و گفت: کسانی که می‌گفتند خزانه خالی است و حقوق کارمندان دولت را نمی‌توانیم پرداخت کنیم، برای داوطلبی انتخابات ثبت‌نام کردند که این موضوع نشان می‌دهد یا برای ناامیدسازی مردم دروغ می‌گفتند و یا این‌که آن‌ها ناتوان بودند و شهید رئیسی این نقیصه را جبران کرده و اکنون که دیدند اوضاع بهبود پیدا کرده هوس ریاست جمهوری به سرشان زده است.

خطیب جمعه فریدونشهر حاکمیت اخلاق در انتخابات را ضروری دانسته و تصریح کرد: شهید رئیسی شاخص رئیس جمهور انقلابی است و کسی که در مسیر و راه او باشد رئیس جمهور مناسبی خواهد بود.

وی افزود: ما مردم اگر به اندازه شوهر دادن دختر و سپردن سرنوشت فرزند خود به دست یک شخصِ دیگر نگران مردم و سرنوشت کشور بودیم و به همان میزان که نگران هستیم که نکند خواستگار دختر ما معتاد باشد، اهل کار نباشد، بداخلاق و بی‌نماز و بی‌اعتقاد باشد، نگران کشور و مردم بودیم کشور را به دست افرادی نمی‌دادیم که سرنوشت کشور را به سمت ویرانی ببرند.

حجت الاسلام شامحمدی ادامه داد: در اهمیت انتخابات ریاست جمهوری همین بس که ما فقط یک نفر را با انتخابات تغییر نمی‌دهیم بلکه ۱۹ وزیر، ۳۱ استاندار، ۵۰۰ فرماندار و هزاران مدیرکل و رئیس اداره را تغییر می‌دهیم بنابراین باید در انتخاب رئیس جمهور دقت لازم را داشته باشیم.

امام جمعه فریدونشهر مسائل غزه را اسف‌بار عنوان و اظهار کرد: الحمدلله جبهه‌های مختلف محور مقاومت در این روزها زنده و پرتحرک است و مانند روزهای اول به کارخود ادامه می‌دهد و آن قدر قوی عمل می‌کند که یک کارشناس صهیونیست اذعان کرده است در طرح ایرانی‌ها، رژیم صهیونیستی دو سال دیگر وجود خارجی ندارد و به اضمحلال کامل می‌رسد.

وی مشکل برق کشاورزان شهرستان فریدونشهر را موضوعی جدی بیان و خاطرنشان کرد: منطقه‌ی ما علاوه برتک‌محصول بودن، تک‌فصل هم هست که ازقضا این تک‌فصل هم در اوج مصرف برق کشور قرار دارد و قطعی ۵ ساعته برق آسیب جدی به کشاورزان می‌زند چون مانند بعضی مناطق دو فصل کشت ندارند.

حجت الاسلام شامحمدی با تأکید بر این که لازم است قطعی برق به حداقل برسد، از تلاش نماینده محترم مردم منطقه در مجلس و فرماندار محترم که در حال پیگیری حل مسأله قطعی برق کشاورزان هستند، تشکر کرد و این نوید را به مردم داد که طبق قول مسئولان استانی و شهرستانی ان‌شاء‌الله در یکی دو روز آینده مشکل حل خواهد شد.

امام جمعه فریدونشهر کسب رتبه اول کارگروه اشتغال شهرستان در استان اصفهان را تبریک گفته و از ایجاد شغل برای بیش از ۱۰۰۰ نفر توسط این کارگروه در سال گذشته خبر داد و از فرماندار محترم و رئیس محترم اداره کار به جهت تلاش برای جذب تسهیلات در حوزه اشتغال تشکر کرد.

انتهای خبر/

Go to TOP