چاپ خبــر

راهبرد ایران نابودی رژیم صهیونیستی به دست خودش است

امام جمعه فریدونشهر با تأکید بر این که ایران باید اقدام قاطع فوری دقیق پشیمان‌کننده در برابر اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی داشته باشد، اظهار کرد: صهیونیست‌ها دوست دارند ما میوه خودمان را کال بچینیم اما سران جمهوری اسلامی ایران به دنبال این هستند که میوه رسیده را بچینند لذا اگر صبر راهبردی می‌کنند مردم نباید نگران و ناراحت شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه‌های نماز جمعه فریدونشهر با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه روز قدس، هدف از تشکیل رژیم صهیونیستی را تجمع همه یهودیان در یک سرزمین و سلطه بر جهان اسلام برشمرد و گفت: هیچ یک از این دو هدف بعد از 60 سال از تأسیس این رژیم ستمگر محقق نشد.

*اهداف تأسیس رژیم صهیونیستی هیچ گاه محقق نشد

امام جمعه فریدونشهر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب 23 سال پیش در کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین فرمودند «آن‌هایی که گمان می‌کردند قضیه فلسطین امری مقطعی و محدود به بخش کوچکی از جهان است اشتباه می‌کردند ذخایر عظیم سلاح‌های هسته‌ای و کشتار جمعی که در زرادخانه‌های رژیم صهیونیستی ذخیره شده است برای مقابله با مردم بی‌دفاع فلسطین که با سنگ می‌جنگند تدارک دیده نشده است بلکه برای سلطه بر جهان اسلام است.»

وی اظهار کرد: سیامک مره‌صدق، نماینده جامعه کلیمیان در مجلس شورای اسلامی از تفکر نژادپرستانه صهیونیست‌ها سخن گفته و با بیان این که ما یهودیان ارتودوکس می‌گوییم اسرائیل نماینده یهودیان نیست، اظهار  کرده است رفتار اسرائیل در فلسطین اشغالی مانند رفتار صدام با شیعیان عراق و یا رفتار هیتلر در زمان آلمان نازی است.

خطیب جمعه فریدونشهر تصریح کرد: خاخام‌های بسیاری از رژیم صهیونیستی اعلام برائت کردند که برخی معتقد هستند نباید قبل از ظهور حضرت مسیح، یهودیان حکومت تشکیل دهند.

*طوفان الاقصی از الطاف خفیه الهی بود

حجت الاسلام شامحمدی گفت: طوفان الاقصی تیر خلاصی بود برای این که یهودیان بخواهند به سمت سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کنند بلکه سبب مهاجرت معکوس شده است و بعد از این عملیات صدها هزار انسان از اسرائیل به کشورهای خودشان مهاجرت کرده‌اند.

امام جمعه فریدونشهر افزود: در سال 2020 میلادی بیانیه مشترکی بین اسرائیل، امریکا و امارات متحده عربی نوشته شد تحت عنوان «پیمان ابراهیم» و در آن طرح عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی آمده بود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اعلام این بیانیه ابتدا امارات متحده عربی روابط عادی خود با رژیم صهیونیستی را آغاز کرد و سپس بحرین و سپس چند کشور دیگر عربی اما آمریکا به دنبال این بود که عربستان را راضی کند که روابط حسنه خود را با این رژیم برقرار کند.

خطیب جمعه فریدونشهر با اشاره به این که اگر روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی آغاز می‌شود به صورت دومینووار کشورهای مختلف عربی دیگری ارتباطشان را با رژیم صهیونیستی آغاز می‌کردند و آن را به رسمیت می‌شناختند، گفتند در حالی که عربستان آماده این اتفاق شده بود، حماس عملیات طوفان الاقصی را انجام داد و هر چه آمریکا و اسرائیل در این رابطه رشته کرده بودند پنبه کرد.

حجت الاسلام شامحمدی اظهار کرد: این اقدام مردم غزه نه تنها طرح معاهده ابراهیم را ناکام گذاشت بلکه حرکت اسرائیل‌ستیزی را در جهان رقم زد تا جایی که آفریقای جنوبی که تنها یک درصد از جمعیت آن مسلمان هستند شکایت اسرائیل را به دادگاه لاهه برد و علیه آن رأی گرفت و حتی نخست وزیر اسپانیا اعلام کرد مادرید قصد دارد از تیر ماه کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

امام جمعه فریدونشهر تصریح کرد: امروز در جهان زنان و کودکان فلسطینی نماد مقاومت و مردان آن نماد شجاعت و همیّت و غیرت شده‌اند.

*دستاوردهای طوفان الاقصی

خطیب جمعه فریدونشهر اظهار کرد: زوال رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک شده است چرا که آن گونه که در حدیث آمده است حکومت با کفر ماندنی است اما با ظلم باقی نمی‌ماند و ما می‌بینیم که رژیم صهیونیستی بیمارستان را به قبرستان تبدیل کرده، اجساد شهدای غزه را نبش قبر کرده و به بدن‌های ایشان جسارت می‌کند، به ناموس مسلمان توهین می‌کند و جلو چشم همسرانشان به ایشان تجاوز و تعدی می‌کند.

وی با بیان این که اگر رگ غیرت مسلمانی با شنیدن این اخبار به جوش نیاید باید در مردانگی خودش شک کند، گفت: امروز زنان غزه مثل مردان در برابر گرگ‌صفتان صهیونیستی مقاومت و ایستادگی می‌کنند ولی برخی مسلمانان بی‌غیرت همچون حاکمان کشورهای خائن عربی به دنبال برقراری روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

حجت الاسلام شامحمدی در بیان دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات توهّم شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین برد و مردم دنیا فهمیدند سر و صدای این رژیم چیزی جز تبل توخالی نیست.

امام جمعه فریدونشهر دستاورد دوم طوفان الاقصی را این عنوان کرد که مسلمانان جهان فهمیدند گروه‌های کوچک اسلامی هم توان زیادی دارند تا جایی که می‌توانند در مقابل ابرقدرت‌ها بایستند چرا که با پشتیبانی خدا کار می‌کنند.

خطیب جمعه فریدونشهر تبدیل شدن مسأله فلسطین به مسأله اول جهان اسلام بلکه دنیا را دستاورد سوم و اتحاد کشورهای مسلمان به ویژه کشورهای شیعی همچون ایران، عراق، سوریه، لبنان و یمن را دستاورد چهارم این عملیات خواند.

وی اتحاد کشورهای مسلمان و انجام کار تشکیلاتی با همراهی یکدیگر را تمرینی برای ظهور حضرت ولی عصر -عجّل الله تعالی فرجه الشّریف- عنوان کرد چرا که با حضور این حضور ملت‌های مختلف با کار تشکیلاتی موفق به شکست مستکبران عالم و برقراری عدل و داد در جهان می‌شوند.

*ایران باید اقدام قاطع فوری دقیق پشیمان‌کننده داشته باشد

حجت الاسلام شامحمدی افزود: در دولت قبل وقتی سران آمریکا می‌گفتند همه گزینه‌ها روی میز است ترس و هراس یک عده از جمله برخی از مسئولان وقت را برمی‌داشت لذا امتیازات مختلفی به شیطان بزرگ دادند اما امروز یمن پابرهنه لنگ‌پوش موشک به سمت هواپیما و کشتی و ناو آمریکایی شلیک می‌کند و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه فریدونشهر با اشاره به حادثه تروریستی انهدام کنسولگری ایران در دمشق سوریه و به شهادت رساندن سرداران سپاه قدس، گفت: این حادثه از این بابت که موجب به شهادت رسیدن مردان زبده کارکشته میدان‌دیده ما شد تأسف‌بار بود اما همان طور که امام خمینی -رحمة الله علیه- فرمودند که بکشید ما را ملت ما زنده‌تر می‌شود، سبب ایجاد جریان مضاعف ضدصهیونیستی در کشور شد که نمونه آن را امروز در راهپیمایی‌های شکوهمند روز قدس در سراسر کشور دیدیم.

خطیب جمعه فریدونشهر با تأکید بر این که ایران باید اقدام قاطع فوری دقیق پشیمان‌کننده در برابر این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی داشته باشد، اظهار کرد: صهیونیست‌ها دوست دارند ما میوه خودمان را کال بچینیم اما سران جمهوری اسلامی ایران به دنبال این هستند که میوه رسیده را بچینند لذا اگر صبر راهبردی می‌کنند مردم نباید نگران و ناراحت شوند.

وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم می‌فرماید کفار با دست خودشان خانه‌های خودشان را خراب می‌کنند بعد مؤمنین به نابودی کامل آن‌ها کمک می‌کنند. مقام معظم رهبری هم نمی‌خواهد ما بریزیم بر سر جمعیت کم اسرائیل و آن را از بین ببریم و بهانه مظلوم‌نمایی در برابر جامعه جهانی را به آن‌ها بدهیم بلکه راهبرد جمهوری اسلامی این است که صهیونیست‌ها با دست خودشان، درخت بقای خود را از درون بپوسانند بعد ما با یک لگد آن را فرور بریزیم.

انتهای خبر/

Go to TOP