چاپ خبــر

ملتی که شهید رئیسی را دیده بود نباید دیگر به امثال روحانی تن می‌داد

امام جمعه فریدونشهر با اشاره به انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: ملتی که امام خمینی و شهید سلیمانی و شهید رئیسی را به عنوان مسئول دیده، دیگر نباید به شخصیت‌هایی مثل روحانی و ظریف تن می‌داد و باید در انتخابات پیش‌رو نیز از ورود این افراد به عرصه مسئولیت پرهیز کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته فریدونشهر ضمن عرض تسلیتِ رحلتِ امام خمینی -رحمة الله علیه-، ایشان را دارای ویژگی‌های منحصر به فردی دانسته وگفت: امام خمینی شخصیتی بود که با اتکاء به خدا نه از تنهایی در مسیر انقلاب می‌ترسید و وحشت‌زده می‌شد و نه وقتی اطرافش پر از جمعیت و حمایت‌کننده بود مغرور شد.

امام جمعه فریدونشهر ادامه داد: نشانه بارز این روحیه در ایشان این بود که وقتی خرمشهر اشغال شد نترسید و وقتی هم آزاد شد مغرور نشد و فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی خداترسی را شاخصه‌ی دیگر امام راحل دانسته و اظهار کرد: ایشان در گفتار و کردار مصداق بارز خداترسی بود و حتی یک کلمه که بوی تَجَرّی بر خدا بدهد از او شنیده نشد.

خطیب جمعه فریدونشهر در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: ملتی که امام خمینی و شهید سلیمانی و شهید رئیسی را به عنوان مسئول دیده، دیگر نباید به شخصیت‌هایی مثل روحانی و ظریف تن می‌داد و باید در انتخابات پیش‌رو نیز از ورود این افراد به عرصه مسئولیت پرهیز کنیم.

شامحمدی مسائل مربوط به رفح را دردآور دانسته و گفت: رژیم ستمگر صهیونیستی که امروزه قصاب بشریت نامیده می‌شود مردم مظلوم رفح را از خانه خود آواره کرده و در حالی که در چادرهای بدون امکانات اسکان گرفته بودند، آن‌ها را به خاک و خون کشید و ده‌ها زن و کودک مظلوم را به شهادت رساند.

امام جمعه فریدونشهر افزود: برای معرفی رژیم صهیونیستی باید به سخن آن شخصیت مسیحی آمریکایی اشاره کرد که می‌گوید وقتی شش ماه پیش قرآن را می‌خواندم و در آن آیات عذاب کفار را می‌دیدم به خشن بودن اسلام پی می‌بردم اما امروز و بعد از خشونت وحشیانه صهیونیست‌ها به این نتیجه رسیدم که خدای مسلمانان خدای عادلی است چرا که این خدا از عهده صهیونیست‌ها بر می‌آید.

خطیب جمعه فریدونشهر نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکایی را فصل جدیدی از تغییر در حاکمیت عالم دانسته و ابراز کرد: همان گونه که قرآن ۱۴۰۰ سال پیش در قلوب جوانانِ حق‌طلب اثر می‌کند، سخنان و نامه‌های رهبر انقلاب نیز به قلوب آزادی‌خواهان عالم می‌نشیند و دیر یا زود با طلوع خورشید عظمای ولایت، مشکلات بشریت خاتمه پیدا می‌کند و ان‌شاءالله صهیونیست‌ها به خاک مذلت خواهند نشست.

وی درگذشت والده مجاهد بزرگ لبنان، سیدحسن نصرالله، را نیز تسلیت گفته و خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگ در دامن خود شخصیتی عظیم القدر مثل سیدحسن نصرالله را پرورش داده و تربیت کرده که مایه مباهات جهان اسلام است.

انتهای خبر/

Go to TOP