چاپ خبــر

نماینده مردم فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی: خانواده‌ها برای پیشرفت ورزشی فرزندان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند

نماینده مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده ها برای پیشرفت ورزشی فرزندان اهتمام ویژه ای داشته و ورزشکاران نیز برای احتزاز پرچم پرافتخار ایران اسلامی در میادین بین المللی تلاش بی وفقه ای داشته باشند.

به گزارش پونه زار، محمدعلی اسفنانی صبح امروز در جشنواره تجلیل از قهرمانان و تیم های برتر رشته فوتبال در جمع مردم، مسوولان و والدین ورزشکاران در سالن بلند تختی این شهرستان اظهار داشت: نقش ورزشکاران، مربیان،داوران و ‌هیئت های ورزشی در ترقی و توسعه ورزش شهرستان حائز اهمیت بوده و همه فعالان عرصه ورزش باید به این باور برسند که هیچ عنوان و مقام ورزشی بدون تمرین و تلاش حاصل نمی شود.
وی با اشاره به دعای (قوعلی خدمتک جوارحی) در دعای کمیل بیان داشت: همه ورزشکاران و والدین آن ها باید شکرگزار سلامتی جسم و روان فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم بوده و تا احتزاز پرچم پر افتخار ایران اسلامی در میادین بین المللی تلاشی بی وقفه داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت اضافه کرد: قهرمانان بنام کشور و حتی برادران کاراته کار باتوانی و محمود کریمی بازیکن تیم سپاهان و سایر افتخارآفرینان از همین منطقه بوده اند و توانسته اند افتخارآفرین شهرستان فریدونشهر و جامعه کشور باشند.
حضور پدر و مادرهای تیم های برتر رشته ورزشی فوتبال در رده های نونهالان و نوجوانان و شادی مضاعف این کودکان و خانواد های آن ها برای نخستین بار در سطح شهرستان از حاشیه های جذاب و فراموش نشدنی این آیین بود.
در پایان این آیین از تیم های برتر و قهرمانان رشته ورزشی فوتبال تجلیل شد./

Go to TOP