چاپ خبــر
به منظور حفظ محیط زیست؛

شکارچیان غیرمجاز، شکار محیط‌بانان فریدونشهری شدند

سه شکارچی غیر مجاز به همراه پنج قطعه کبک شکارشده توسط مأموران دفتر حفاظت محیط زیست فریدونشهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، روز گذشته مسئول دفتر حفاظت محیط زیست فریدونشهر در گفتگو با پونه زار از دستگیری سه شکارچی غیرمجاز به همراه دو قبضه اسلحه، ادوات شکار و پنج قطعه کبک شکار شده خبر داد.

محمد میکلانی با بیان این که شکارچیان غیربومی بودند و در محدوده روستای دهسور دستگیر شدند، از تحویل آن‌ها به دادگستری فریدونشهر به منظور سیر مراحل قانونی سخن گفت و اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری آمار تخلفات شکار نسبت به سال‌های گذشته پایین بوده است.

گفتنی است به خاطر بهره مندی فریدونشهر از شرایط اقلیمی مناسب، این شهرستان زیستگاه خوبی برای کبک و بسیاری از پرندگان باارزش است که باعث شده سودجویان و متخلفین در این منطقه اقدام به کشتار غیر مجاز این پرنده نمایند.

هفته گذشته نیز مأموران دفتر حفاظت محیط زیست فریدونشهر موفق شده بودند در اقدامی به هنگام تعدادی شکارچی غیرمجاز را به همراه ادوات شکار پیش از ضربه زدن به محیط زیست در شهرستان فریدونشهر دستگیر و تحویل مراجع قانونی کنند.

 

میکلانی از مردم خواست در صورت مواجه شدن با هر گونه تخلف زیست محیطی از جمله شکار جانوران با دفتر حفاظت محیط زیست فریدونشهر به شماره تلفن ۵۷۵۹۲۳۲۴-۰۳۱ و یا ۰۹۱۳۲۷۱۳۰۴۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

  1. ناشناس گفت:

    درودددد

  2. به قول معروف بعد بهار كلوزوو!!

  3. دفتر حفاظت محیط زیست فریدونشهر
    روستای بنه کمر هم به دلیل وجود جنگل ارژن (بادام کوهی ) زیاد وشرایط اقلیمی مناسب زیستگاه خوبی برای کبک است ودر حال تخمگذاری می باشندومتأ سفانه عشایری که در اطراف روستای بنه کمر هستند اقدام به شکارآنها می کنند. به این موضوع رسیدگی فرمائید

  4. برادرارجمند جناب آقای میکلانی وهمکاران ارجمند:
    ازاقدامات ارزشمندشما درحفظ منابع طبیعی ومحیط زیست این شهرستان نهایت قدردانی راداشته ،امیدواریم بیش ازپیش دراین امرکوشابوده وهمه شهرستان فریدونشهرراتحت پوشش قراردهید.باسپاس ازهمه دلسوزان طبیعت زیبای شهرستان فریدونشهر.

  5. ناشناس گفت:

    درود بر آقای میکلانی

  6. آقای میکلانی خدا قوت تلاشتان درشهرستان قابل تقدیر میباشد

  7. صبا گفت:

    درود وسپاس برمحیط بانان
    امیدوارم همیشه کوشاوموفق باشند
    باتشکرازآقای میکلانی

  8. همشهري گفت:

    اززحمات آقاي ميكلاني درجهت حفظ محيط زيست شهرستان تقديروتشكر بعمل مي ايد

Go to TOP