چاپ خبــر

تبلیغات انتخاباتی؛ مجتبی مؤمنی

بیانیه مجتبی مؤمنی در رابطه با انصراف خود از نامزدی در انتخابات

✍️ بیانیه مجتبی مؤمنی در رابطه با انصراف خود از نامزدی در انتخابات

باسمه تعالی
«والذین هم لِاَماناتِهم و عهدهم راعون: مؤمنان راستین کسانی هستند که به امانت‌ها و پیمان‌هایشان وفادارند.»

با عرض سلام و ادب و احترام به محضر مردم شریف و نجیب شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین‌میاندشت؛

همان گونه که مستحضر هستید قبول مسئولیت جلوس در مجلس شورای اسلامی، امر خطیر و حساسی است که وقت، انگیزه، تجربه، دانش و تخصص کافی را می‌طلبد و اینجانب نیز با سنجش این معیارها در خود، پا به این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز گذاشتم.

ولی کثرت تعدد نامزدها تأثیر بسزایی در کیفیت انتخاب خواهد داشت و همچنین عدم حضور مؤثر در تبلیغات انتخاباتی در مقایسه با سایر نامزدها، شرایط انتخاب را برای بسیاری از مردم عزیز مشتبه کرده است لذا لازم است افراد در رویکردی همگرایانه، با احیای روحیه گذشت در مسیر حفظ وحدت و منافع و مصالح عام قرار گیرند. هر چند از شواهد امر چنین به نظر می‌رسد که کمتر کسی حاضر است به خاطر منافع جمعی اعلام انصراف نماید.

اینجانب تا لحظه آخر نسبت به انجام وظیفه خود در مورد اتحاد و همبستگی برادران اقدام کردم و علی رغم همه تلاش‌های صورت گرفته متأسفانه نتیجه مطلوب حاصل نشد. بنابراین با اعتقاد قلبی گ به کلام الهی «و شاورهم فی الامر» و تعهد نسبت به خرد جمعی، تصمیم گروهی و جامعه مدنی و با مشورت با برخی از اکابر، معتمدین و نخبگان و توجه به جبهه سازی‌ها، مصلحت منطقه و مردم شریف این چهار شهرستان، به این جمع‌بندی رسیده‌ام که در جهت منافع حوزه انتخابیه، ساختارسازی مدنی، کمک به آسان‌تر شدن انتخاب مردم، دوری از پراکندگی‌ها و میسر شدن وحدت در معنای واقعی از ادامه فعالیت در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی کناره‌گیری نمایم.

ولی این انصراف را نه پایان راه که فتح بابی برای حضور پررنگ‌تر در میان هموطنانم و پیگیری خواسته‌های به حقشان و کمک در جهت برداشتن باری از روی دوش ایشان می‌دانم.

همچنین صراحتاً اعلام می‌کنم انصراف اینجانب از کاندیداتوری به معنای ائتلاف و اعلام همبستگی با هیچ فرد و گروهی نبوده و هرگونه شایعه در این خصوص را قویاً تکذیب می‌نمایم. به عنوان یک برادر کوچکتر از همه کاندیداهایی که بازار انتخابات را گرم و موجبات مشارکت بیشتر مردم را فراهم نمودند صمیمانه سپاسگزارم و درخواست دارم با پرهیز از غرض‌ورزی، حسادت و رؤیاپردازی و با رعایت اخلاق، انتخاباتی پرشور و شعور را رقم بزنند.

ضمن دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در سرنوشت خویش از خداوند متعال مسئلت دارم تا مردم با بهترین انتخاب و سپردن سکان مجلس به فردی پاک‌دست، امین، متخصص و عملگرا آینده‌ای روشن را برای شهرستان‌های مظلوممان رقم بزنند.

در پایان به رسم ادب و قدرشناسی از همه سروران و عزیزانی که در این راه مشوق و حامی بنده بوده‌اند کمال تشکر و قدردانی را به عمل می‌آورم.

والعاقبه للمتقین- مجتبی مؤمنی

Go to TOP