چاپ خبــر

تبلیغات انتخاباتی؛ اسماعیل سیاوشی

بیانیه مرتضی افراسیابی در حمایت از حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل سیاوشی

☑️ بیانیه مرتضی افراسیابی در حمایت از حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل سیاوشی

بسم الله الرحمن الرحیم
پیش به سوی افتخار

به وسعت همه ایران و به شرافت و وطن‌پرستی همه ایرانیان رای می‌دهیم. به بلندای پرچم مقدس ایران که همچنان محکم و استوار می‌درخشد. به دم مسیحایی امام راحل و مقام معظم رهبری که انتخابات را عالی‌تربن جلوه مردم‌سالاری دانستند و دلسوزانه مردم را به تعیین سرنوشتشان دعوت کردند رأی می‌دهیم.

به امتداد سرخی خون شهیدان که صندوق‌های رای را در زیر آتش و دود دست به دست می‌کردند و با شرکت در رأی‌گیری جلوه دیگری از حفظ میراث ارزشمند جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذاشتند.

به حرمت همه علیه‌السلام‌هایی که جمهوری اسلامی را حرم نامیدند و شاه بیت وصیت نامه‌هایشان پشتیبانی از ولایت فقیه بود نخواهیم گذاشت حریم حرم آسیب ببیند و ولایتمدار خواهیم ماند و رای می‌دهیم.

به اعتبار همه این‌ها رای می‌دهیم چون رأی تک تک ما تأثیرگذار است اگر غیر این است چگونه دشمن با تمام توان و دسایس شیطانی‌اش تلاش می‌کند رأی ندهیم.

عرض سلام ادب و احترام محضر همشهریان و هم‌ولایتی‌های عزیز، غیور و بابصیرت؛

اکنون که در هنگامه عبور از پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم و قرار است بار دیگر در کنار هم با اخوت و برادری در روز یازدهم اسفند حماسه‌ای دیگر خلق کنیم. خاضعانه از حضور برادران و خواهران دعوت می‌کنم اول با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات به پیام امامین انقلاب و شهدای گرانقدر همچون گذشته لبیک گفته و به این فریضه دینی و اجتماعی اهتمام ورزیم.

دوم ضمن احترام به همه کاندیدای منطقه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت که با احساس مسئولیت پای در این آزمون بزرگ گذاشته‌اند و برای خدمت به منطقه پیشگام شده‌اند بدین‌وسیله پشتیبانی خود را از کاندیداتوری برادر عزیزمان دانشمند فرهیخته و روحانی مجاهد حاج اسماعیل سیاوشی اعلام نموده و به عنوان برادری کوچک استدعا دارم که در روز یازده اسفند با رأی خود به ایشان بار دیگر وحدت و برادری خود را به نمایش بگذاریم.

با احترام – مرتضی افراسیابی

Go to TOP