چاپ خبــر

تکمیل مصلای گلپایگان ۱۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

فرماندار گلپایگان گفت: عملیات ساخت مصلی در سال 89 آغاز شده است ، وتاکنون 30درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، که پیش بینی می شود در صورت تأمین بودجه که مبلغ 10 میلیارد تومان برآورد شده است حدود 2سال آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از گلپانا، فرمانددار گلپایگان اظهار داشت: درسالی که  از سوی مقام معظم رهبری مزین به نام اقتصاد و فرهنگ  باعزم ملی و مدیریت جهادی است،حکایت از تلفیق این دو اصل درسایه تلاش و مجاهدت همگانی را دارد که زمینه پیشرفت بهتر کشور را سریع تر فراهم خواهد کرد.

محسن حسین میرزایی خاطرنشان کرد: روند  تسریع ساخت مصلی منوط به همت و تلاش جهادی است، لذا برای استمرار در  این حرکت جهادی  که برگرفته از فرهنگ غنی دینی و مذهبی است مردم و مسئولان باید بیش از پیش ورود پیدا کنند .

حسین میزایی تأکید کرد: زیر ساخت های لازم  برای تحقق حماسه اقتصادی در کشورایجاد شده است و باید در حوزه اقتصادی قوی باشیم  و با حرکت جهادی این مهم را به سرانجام مقصود برسانیم.

وی افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس مردم و مسئولان به همراه جهاد کشارزی برای آبادانی روستاها و ساخت اماکن عمومی همراهی داشتند ،و در بسیاری از روستا ساخت حمام، مساجد و جاده تنها از طرف جهادسازندگی به همراهی مردم و مسئولان انجام می شد،امروز نیز نیازمند چنین حرکت هایی هستیم.

فرماندار گلپایگان در ادامه به روند ساخت مصلای گلپایگان اشاره کرد، و گفت: عملیات ساخت مصلی در سال ۸۹ آغاز شده است ،و تاکنون ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، که پیش بینی می شود در صورت تأمین بودجه که مبلغ  ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است حدود ۲ سال آینده  به بهره برداری برسد.

Go to TOP