چاپ خبــر

جزئیات ثبت نام آزمون دوره‌های غیرحضوری و خودگردان ارشد و دکتری اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص ثبت ‌نام آزمون ورودي متمركز در دوره‌هاي مجازي و پرديس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي در مقطع تحصيلات تكميلي (كارشناسي ارشد و دکتری) سال ۹۳ اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش از پایگاه خبری فریدونشهر-پونه زار و به نقل از خبرگزاری ایمنا: در این اطلاعیه آمده است، آزمون ورودي دوره‌هاي مجازي (ويژه شاغلين) و پرديس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالي در مقطع تحصيلات تكميلي (كارشناسي ارشد ناپيوسته) سال ۱۳۹۳، و پذيرش بصورت متمركز برگزار مي‌گردد.
دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون فوق از روز سه‌شنبه  ۱۷/۴/۹۳ بر روي سايت سازمان قرار خواهد گرفت.
داوطلبان مي‌توانند ضمن مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org و دريافت دفترچه، نسبت به خريداري كارت اعتباري ثبت‌‌نام از طريق كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب اقدام و از بعدازظهر روز سه‌شنبه  ۱۷/۴/۹۳ تا روز يكشنبه ۲۲/۴/۹۳ از طريق سايت مزبور ثبت‌نام نمايند.
شرایط آزمون دوره دکتری
همچنین دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون ورودي دوره‌هاي پرديس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالي در مقطع دكتري (نيمه متمركز Ph.D) سال ۱۳۹۳، از روز سه‌شنبه ۱۷/۰۴/۹۳ بر روي سايت سازمان قرار خواهد گرفت.
داوطلبان ثبت نام این آزمون نیز مي‌توانند از بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۱۷/۰۴/۹۳ تا روز يكشنبه ۲۲/۴/۹۳ از طريق سايت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام نمايند.

Go to TOP