چاپ خبــر
رییس هیات ورزش های روستایی استان اصفهان خبر داد:

تجهیز ۳ خانه ورزش روستایی در فریدونشهر

رییس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان اصفهان از تجهیز سه خانه ورزش روستایی فریدونشهر به وسایل ورزشی از جمله تنیس روی میز و فوتبال دستی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر و به نقل از  خبرگزاری ایمنا،‌ مهدی اسدی شنبه عصر با حضور در محل اداره ورزش و جوانان فریدونشهر در جمع اعضای هیات استان و شهرستان اظهار داشت: برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی در دهستان پشتکوه دوم فریدونشهر در رشته های طناب کشی، هفت سنگ، دال پلان، الختور، لی لی وسوارکاری در صورت تامین اسب از جمله مواردی است که در این جشنواره در دو بخش بانوان و آقایان اجرا می شود.
وی ادامه داد: رتبه هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان فریدونشهر در سال ۱۳۹۱ رتبه دهم را در بین هیات های استان کسب کرده که این رتبه در سال ۱۳۹۲ به ششم ارتقا یافته استان که امیدواریم هیات شهرستان با اجرای برنامه ها و فعالیت ها نتیجه و عملکرد خود را به صورت مستند فیلم و عکس به دفتر هیات استان ارسال کند.
محمود یسلیانی رییس اداره ورزش و جوانان فریدونشهر در حاشیه این جلسه اظهار داشت: اکثر روستاهای شهرستان مسیر صعب العبور داشته و دسترسی اهالی روستاها به امکانات ورزشی شهر به سختی امکان پذیر بوده که باید در راستای تجهیز خانه های ورزش روستاهای شهرستان اهتمام ورزید.
وی اضافه کرد: در برخی روستاها که امکانات ورزشی جهت برگزاری مسابقات فراهم باشد مسابقاتی اجرا می شود که می توان به برگزاری مسابقه یک روزه کشتی بین کشتی گیران روستای سیبک و تیمی از شهرستان نجف آباد شهر یزدان شهر اشاره کرد.
رییس اداره ورزش و جوانان فریدونشهر افزود: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان سرکشی به روستاهای دهستان پشتکوه و پیشکوه فریدونشهر با حضور امام جمعه شهرستان صورت گرفت که در این راستا در برخی روستاها اقلام ورزشی توزیع شد.
گفتنی است؛ هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی از معدود هیات های استان اصفهان می باشد که با حضور در شهرستان ها از نزدیک وضعیت ورزش را مشاهده و به دغدغه ها و مشکلات اهالی ورزش این مناطق رسیدگی می کند.

Go to TOP