چاپ خبــر

مرگ سکانس آخر بازی‌کودکانه شد

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از کشف علت مرگ یک نوجوان 13 ساله در شهرستان عجب‌شیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایسنا، سرهنگ صابر عباس‌زاده اظهارکرد: حسب اعلام پلیس آگاهی عجب‌شیر، برابر اطلاع واصله در یکی از روستاهای این شهرستان پسر 13 ساله به قتل رسیده که بلافاصله کارآگاهان آن پلیس پس از کسب خبر با هماهنگی قضائی به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: دو پسر بچه 13 ساله بعد از پایان بازی کودکانه با هم مشاجره لفظی داشته بطوری که یکی از آن دو به آشپزخانه منزل خود رفته و پس از برداشتن چاقو اقدام به مخفی‌کردن آن در جیب شلوار خود کرده و سپس چاقو را به گلوی هم بازی خود فرو می‌کند.

عباس‌زاده تشریح‌کرد: ضارب بخاطر ترس از اولیاء سمت رودخانه می‌دود وچاقو را به رودخانه که آب روان داشته انداخته و از ترس خانواده در کوه می‌ماند که توسط عمویش پیدا به منزل پدربزرگش برده می‌شود و مضروب هم به بیمارستان آذرشهر منتقل که در بیمارستان فوت می‌کند.

وی گفت: پس از انجام تحقیقات گسترده ضارب به عنوان قاتل در حضور خانواده‌اش صراحتاً به قتل اعتراف، پرونده به همراه قاتل به دادسرا ارسال و متهم با قرار قانونی صادره روانه زندان شد.

عباس‌زاده به خانواده‌ها توصیه‌ کرد: همواره والدین مراقب رفتارهای فرزندان خود بوده و حس مسئولیت و نظارت بر رفتار و احساسات فرزندان، آنان را درموضوع دوست یابی و مراودات اجتماعی راهنمایی نمایند و از نشان دادن هر گونه رفتار خشن اجتماعی پرهیز کنند.

Go to TOP