چاپ خبــر

مسئولان تلاش خود را برای اتمام مصلای فریدون‌شهر به کار گیرند

امام جمعه فریدون‌شهر گفت: مسئولان تمام توان خود را برای به پایان رساندن مصلای بزرگ فریدون‌شهر به کار ببرند تا شاهد اتمام این پروژه باشیم.

به گزارش پونه زار به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل سیاوشی امام جمعه شهرستان فریدونشهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی – سیاسی فریدونشهر به مناسبت‌های هفته جاری که در رأس آنها ولادت حضرت زهرا (ص) است اشاره کرد و اظهار داشتت : اگر زنان و مادران حتی در مسائل کوچک الگوی خود را حضرت زهرا سلام الل ه علیها قرار دهند می توانند خود و فرزندانشان را به  سعادت دنیوی و اخروی برسانند.

خطیب نماز جمعه فریدونشهر با اشاره بر اینکه حضرت زهرا یک شخصیت سیاسی و ولایت مدار حقیقی بودند  که همه وجود خود را در راه تثبیت ولایت قرار داده و در این راه به شهدات رسیدند اظهار کرد:   این نشان از بینش بالای ایشان در تمامی مسائل و دلیل  الگوی  کامل بودن برای همه مسلمانان در تمام زمینه هاست.

وی تصریح کرد: ما باید از خیر کثیر داده شده خداوند به ما  به نحو عالی استفاده کنیم و ایشان را الگویی برای خود در تمام زمینه ها قرار بدهیم.

سیاوشی در ادامه سخنان خود به روز ارتش و همچنین تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد:  کارشناسان استکبار جهانی به این نتیجه رسیده اند که در ایران از گزینه نظامی نمی توان بهره گرفت زیرا قدرت و توان نظامی ایران قابل خدشه دار شدن نیست و همچنین نمی توان بر نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران برای کودتا یا هر فتنه دیگری حساب باز کرد زیرا نیروهای مسلح با فرماندهی با بینش و نظارت بالای مقام معظم رهبری هدایت می شوند و علاوه بر آن ضمن همکاری با هم بر همدیگر نظارتی دقیق و اصولی  دارند.

وی در ادامه نقش مردم را در حمایت و نظارت بر نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم دانست و مردم را حامی اصلی نیروهای مصلح عنوان کرد که در زمان های مناسب و مورد نیاز مانند فتنه 88 وارد میدان می شوند و نقش حمایتی خود را به خوبی ایفا می کنند.

امام جمعه فریدونشهر اضافه کرد: ایران اسلامی در حال ترسیم فرهنگی جدید است و آن ایستادگی در مقابل کدخدای ساختگی نظام غرب و سلطه  است که امر اینک باعث شده است سایر کشورها هم  مقابل این زیاده خواهی های نظام غرب و آمریکا ایستادگی کنند و ایران را الگوی خود بدانند.

در ادامه خطیب نماز جمعه شهرستان فریدونشهر با اشاره بر سالروز تاسیس بنیاد مسکن و حساب 100 امام خمینی (ره)،احداث خانه ها در شهر و روستاها ، پرداخت وام های مقاوم سازی، اجرای طرح های هادی در روستاها و همچنین انجام و پیگیری پروژه مسکن مهر که از کارهای ارزشی نظام است و نیز احداث مصلی ها مثل مصلی بزرگ فریدونشهر را از اقدامات مفید این نهاد اعلام کرد و از مردم و مسئولین خواست ضمن حمایت از این نهاد، توان خود را برای پایان رساندن نماد ولایت مداری و دینداری مردم شهرستان؛ یعنی مصلای بزرگ فریدونشهر به کار ببرند تا شاهد اتمام این پرژه باشیم.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت طبیعت و محیط زیست از همه مردم خواست با توجه به شرایط اقلیمی و خاص منطقه در حفظ و حراست از منابع طبیعی شهرستان نهایت تلاش خود را به کار ببرند تا دیگر شاهد از بین رفتن این نعمت های خدادادی نباشیم.

 

  1. با سلام اگه میشه یه شماره حساب هم بدید تا در صورت امکان از طریق کارت مردم هم در این کار شریک شوند

Go to TOP