چاپ خبــر

مشکلات مالی هیات‌های ورزشی چادگان تا رتبه برتر عملکرد سالانه در استان

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان گفت: متاسفانه مشکلات مالی در حدی است که در سال گذشته نتوانستیم در هیات‌ها امکانات سخت‌افزاری را ایجاد کنیم اما با دست های خالی توانستیم رتبه برتر عملکرد سالانه ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان را از آن خود کنیم.

به گزارش پایگاه خبر پونه زار به نقل از ایمنا، دومین گردهمایی سالانه روسای هیات های ورزشی شهرستان چادگان به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان با حضور رییس اداره ورزش و جوانان، شهردار شهر چادگان، سرپرست دهکده فرهنگی تفریحی زاینده رود، روسای هیات های ورزشی در محل سالن اجتماعات دهکده عمران زاینده رود چادگان برگزار شد.

روح الله کاظمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان، اظهار کرد: در چادگان محدودیت مالی وجود دارد و این کار بیشتر به مدیریت مربوط می‌شود تا بتوانند با توجه به مشکلات بحران های مالی را مدیریت کنند.

وی مشکلات مالی هیات های ورزشی را نیز به عنوان یکی از معضلات اصلی برشمرد و یادآور شد: متاسفانه این مشکلات در حدی است که در سال گذشته نتوانستیم در هیات‌ها امکانات سخت‌افزاری را ایجاد و یا ترمیم نماییم اما با دست های خالی توانستیم رتبه برتر عملکرد سالانه ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان را از آن خود کنیم.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان، افزود: در این راستا نیز تلاش کردیم تا منابعی را برای کسب درآمد برای ورزش شهرستان از جمله هیات‌های ورزشی شهرستان‌ ایجاد کنیم که جز یکی، دو هیات متاسفانه هنوز به درجه مطلوب دست نیافته ایم.

وی در خصوص راهکارهای در نظر گرفته شده برای حل مشکلات مالی هیات های ورزشی اظهار کرد: همه روسای هیات های ورزشی باید از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش شهرستان از افراد استفاده کنند ،که در سال گذشته نیز شهردار چادگان با توجه به محدودیت‌های مالی کارهای مطلوبی را برای چند هیات ورزشی از نظر مالی انجام داده.

کاظمی خطاب به روسای هیات ها اضافه کرد: باید توسعه ورزش همگانی، طرح تکریم ارباب رجوع و کار قانونی کردن سرلوحه کارهایتان قرار بگیرد.

عنایت الله امیر حاجیلو شهردار چادگان از پاداش به تمامی هیات های ورزشی از سوی شهرداری خبر داد و گفت: اعتقاد دارم که ورزش نقش بسیار ارزنده در زندگی افراد جامعه دارد و در شهرستان چادگان نیز با آمدن روح الله کاظمی و با توجه به محدویت‌های مالی که وجود دارد کارهای خوبی در حوزه ورزش صورت گرفته است.

گفتنی است؛ در این گردهمایی نیز روسای هیات ها به بحث و تبادل و نظر در زمینه ارائه گزارش عملکرد سال ۹۲ و تقویم پیشنهادی سال ۹۳ پرداختند.
و در پایان نیز از هیات های ورزشی تقدیر و به سه هیات برتر تندیس و لوح یادبود اهدا شد.

Go to TOP