چاپ خبــر

مسئولان توهین هفته‌نامه کیاست به مردم داران را پیگیری کنند

قضایا از طریق مسئولین شهرستانی، دستگاه قضایی و مدیر کل ارشاد اسلامی در دست پیگیری است اما مردم خواهان اقدام جدی مسئولان در این مورد هستند.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از پایگاه تحلیلی خبری فریدن، حجت الاسلام احمد طیبی امام جمعه شهر داران در آیین عبادی سیاسی این هفته ضمن اشاره به مذاکرات وین اظهار داشت: با تمهیدات و توجه به خط قرمزها و راهنمایی های مقام معظم رهبری و انتخاب افراد متخصص در تیم مذاکره کننده آماده مذاکره هستیم و امیدواریم که این مذاکره را با سربلندی و افتخار پشت سر بگذاریم.
وی افزود: فناوری هسته ای در سطح خاصی بومی شده و در مرحله ای قرار گرفتیم که آن را با جدیت و جسارت دنبال می کنیم.

امام جمعه شهر داران هدف دشمن را تعطیلی و تعلیق انرژی هسته ای بیان کرد و تاکید کرد: از محصولات جدید فناوری هسته ای در زمینه دارویی و کشاورزی رونمایی شده و ملت ایران با تمام قوا درمقابل تحریم ها ایستادگی می کند وسر تسلیم در مقابل دشمنان فرود نخواهد آورد.

وی سالروز اعلام موجودیت رزیم اشغالگر قدس را یوم النکبت بیان نمود و تاکید کرد: متاسفانه حاکمان بی اراده و ناشایسته عرب به جای مقاومت و دشمنی با این غده سرطانی با آن هم دست شده اند.
حجت الاسلام والمسلمین طیبی به سالگرد ارتحال آیت الله بهجت (عالم ربانی) اشاره داشت و وی را از شخصیت های معنوی و عرفانی معرفی کرد و به گوشه ای از خاطرات ایشان با آیت الله مصباح اشاره داشت.

امام جمعه داران با اشاره به مراجعات و پیگیری مردم در خصوص توهین به شأن و جایگاه مردم فریدن در دو شماره هفته‌نامه کیاست، اظهار داشت: نمی‌دانیم هدف و انگیزه این هفته نامه از نگارش این جملات و کلمات در مورد فریدن چیست و توقع مردم و ما رسیدگی و برخورد شایسته با این هفته‌نامه و مسئولان آن است.

وی افزود: قضایا از طریق مسئولین شهرستانی، دستگاه قضایی و مدیر کل ارشاد اسلامی در دست پیگیری است اما مردم خواهان اقدام جدی مسئولان در این مورد هستند.

امام جمعه شهر داران، مردم شهرستان را به خویشتن‌داری دعوت و تأکید کرد: این موضوع از مجرای قانونی دنبال می‌شود.

Go to TOP