چاپ خبــر

کارگاه تولید مواد مخدر شیشه در گلپایگان کشف و متلاشی شد

رئیس دادگستری گلپایگان گفت: کارگاه بزرگ تولید ماده مخدر شیشه با ۷۰ کیلو مواد آماده شده و مقادیر قابل توجهی از ادوات تولید شیشه در ماه های پایانی سال 92 کشف و بسته شد ،که با متخلفان این باند به شدت برخورد خواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از گلپانا، رسول احمدی در جلسه مجمع راهبردی بسیج شهرستان بیان کرد: پس از ۲۵ سال  پایان جنگ تحمیلی خاطرات دوران دفاع مقدس آن طور که شایسته است به نسل جوان کشور منتقل نشده است ، لذا دشمن قسم خورده به سرکردگی امپریالیسم و صهیونیزم در یک جنگ نا برابر با امکانات بلقوه جوانان ما را تا مرز نابودی مورد هدف قرار داده  و تا حدودی توانسته موفق عمل کند.

وی افزود: در سال‌های اخیر با توجه به تهاجمات فرهنگی، بنیان مقدس خانواده‌ها متزلزل شده و افزایش روزافزون طلاق و از هم پاشیدن کانون خانواده‌ها را در جامعه شاهد هستیم.

 احمدی افزود: در شهرستانی مذهبی گلپایگان  که  حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد ، در سال ۹۱ تعداد ۳۵۲ پرونده دادخواست طلاق ثبت شده و در سال ۹۲ نیز این رقم ۳۰۲ مورد اعلام شده که آمار نامطلوبی است.

 وی معضل دیگری که گریبان جامعه را در گرفته، گرایش اقشار مختلف به‌ ویژه نسل جوان و تحصیل کرده به مواد مخدر به‌ خصوص مواد مخدر صنعتی عنوان کرد و افزود:این مورد مشکلات بسیاری را برای جامعه در پی دارد.

رئیس دادگستری گلپایگان اذعان داشت:دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با مسئله مواد مخدر به ویژه خاطیان  برخورد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه بزرگ تولید شیشه با ۷۰ کیلوگرم مواد آماده شده و مقادیر قابل توجهی از ادوات تولید شیشه در ماه های پایانی سال گذشته کشف و بسته شد که با متخلفان این مسئله به شدت برخورد خواهد شد.

 احمدی اظهار داشت: اوجگیری اقتصاد و فرهنگ کشور نیازمند تکیه بر عزم ملی و مدیریت جهادی است  و اگر این هدف تحقق یابد کسی جرات تحقیر این ملت را به خود راه نخواهد داد، لذا  خود باوری، اعتماد به نفس و اعتماد به کمک های الهی از عوامل مهم مدیریت جهادی است که می بایست تقویت شود.

 ریاست دادگستری گلپایگان با اشاره سالروزآزادسازی خرمشهر گفت.خرمشهر قهرمان در عملیات بیت المقدس با تکیه بر سلاح ایمان آزاد شد و  سوم خرداد ماه از روزهای فراموش نشدنی تاریخ دفاع مقدس است.

Go to TOP