چاپ خبــر

اعزام ۸۰ مبلغ در آستانه ماه مبارک رمضان به مناطق فریدونشهر

مسوول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی فریدونشهر از اعزام ۸۰ مبلغ دینی در آستانه ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار؛ هادی یسلیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در فریدونشهر با اشاره به اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه و مساجد این شهرستان، گفت: ۸۰ روحانی در آستانه ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف فریدونشهر اعزام شده اند.
وی ادامه داد: مبلغان در راستای اجرای طرح نشاط معنوی و بهره مندی از ماه ضیافت الهی به مساجد و بقاع متبرکه شهرستان فریدونشهر اعزام شده اند.
مسوول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی فریدونشهر با اشاره به اینکه مساجد و بقاع متبرکه هر سال میزبان مردم در ماه مبارک رمضان هستند، افزود: ماه رمضان فرصت مناسبی در جهت تقویت معنویات در جامعه است ومبلغان نیز از این فرصت استفاده می کنند.
وی اضافه کرد: برپایی نماز جماعت، محافل انس با قرآن کریم، جلسات آموزشی، احکام و تفسیر از جمله برنامه هایی است که مبلغان در طول ماه مبارک رمضان در مساجد و بقاع متبرکه برپا می کنند.
یسلیانی افزود: مسجد جامع فریدونشهر میزبان مردم ولایتمدار فریدونشهر به صورت روخوانی هر روزه و در سایر مساجد جلسات جزء خوانی برگزار می شود.

Go to TOP