چاپ خبــر

نماینده گلپایگان وخوانسار: کشور از واردات پلوس بی‌نیاز خواهد شد

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه پرس (شولر) که در اختیار وزارت دفاع است با طی مراحل قانونی به گلپایگان انتقال داده خواهد شد و صنعت خودروسازی را از واردات پلوس بی‌نیاز می‌کند .

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایسنا، محمدحسین میرمحمدی درباره افزایش تسهیلات پرداختی وام مسکن مهر در این شهرستان اظهار کرد: دولت تلاش می‌کند که پروژه‌های مسکن مهر امسال در سطح کشور به اتمام برسد و مردم بتوانند در منازل خود ساکن شوند.

او با اشاره به دغدغه تعاونی‌های مسکن مهر ادامه داد: بدهکاران باید تلاش کنند که بدهی خود را پرداخت کنند تا تعاونی‌ها با مشکل مواجه نشوند و نقدینگی لازم را داشته باشند تا بقیه کارها را انجام دهند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در رابطه با نامه 195 نماینده مجلس به رییس جمهور پیرامون تاکید بر اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب گفت: از سال 84 قانون عفاف و حجاب مصوب شده، اما متاسفانه اجرایی نشده است ولی اکنون به دلیل تاکید مردم، جامعه باید در این زمینه ایمن‌سازی شود و دستگاه‌های مرتبط نیز مکلف هستند که قانون را اجرایی کنند، هم‌چنین در کمیته فرهنگی حدود 15 دستگاه مکلف شدند اقداماتی را در این خصوص انجام دهند.

میرمحمدی اضافه کرد: متاسفانه نحوه عملکرد در رابطه با این قانون به گونه‌ای نیست که رضایت مردمی را در پی داشته باشد و افکار عمومی انتظار عملیاتی شدن این قانون را از دولت دارند و اگر زمانی نیاز باشد مجلس نیز کمک خواهد کرد و باید مطالبات مردمی در خصوص اجرای این قانون لحاظ شود، چرا که بیانیه اخیر مردم در راستای اجرایی شدن این قانون بود، هم‌چنین اگر مشکلی برای اجرای این قانون نیز وجود داشته باشد باید بدانیم که قطعا قابل اصلاح خواهد بود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با شرکت سایپا پلوس گلپایگان گفت: به دلیل وجود متخصصان و نیروهای مجرب شرکت سایپا پلوس و با حمایت گروه صنعتی سایپا و مگاموتور و طرح‌های بلند مدت سایپا در راستای افزایش تولید و اشتغال، دستگاه پرس (شولر) که در اختیار وزارت دفاع است با طی مراحل قانونی به گلپایگان انتقال داده خواهد شد و علاوه بر ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر، صنعت خودروسازی را از واردات پلوس بی‌نیاز می‌کند و به طبع آن پلوس در ایران به نام گلپایگان ملی خواهد شد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم توانستیم مجوز لازم را برای دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار در راستای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در رشته علوم کامپیوتر از وزارت علوم دریافت کنیم، هم‌چنین درصد این هستیم که با رفع مشکلات دانشکده فنی مهندسی گلپایگان از جمله فضای سبز، چاه آب و…این مرکز آموزشی را از دانشکده به دانشگاه تبدیل نماییم.

Go to TOP