چاپ خبــر

صرفا جهت اطلاع/ با تعطیلی مجتمع ورزشی جایی برای ورزش جوانان فریدونشهری باقی نمی ماند

صرفا جهت اطلاع :

مجتمع ورزشی آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر  که جنب دبیرستان سعدی واقع شده دارای دو سالن کوتاه و یک سالن بلند می باشد و رشته هایی که در این سالنها در حال حاضر برقرار است عبارتند از : فوتسال ، والیبال مردان ، والیبال دختران ، ژیمناستیک پسران ، ژیمناستیک دختران ، رشته رزمی سبک هالا ، هندبال پسران ، بسکتبال پسران ، بدنسازی آقایان و بانوان ، پینگ پنگ ، فضای معلق و کار با طناب ، آمادگی جسمانی مردان ، ایروبیک بانوان و حرکات اصلاحی . مرکز حرکات اصلاحی آموزش و پرورش هم در همین مجموعه مستقر شده و خدمات تخصصی ارائه می کند . سالن بلند ولایت این مجموعه بیشترین فضای آموزشی را در بین سالنهای شهرستان دارا می باشد این مجموعه خودگردان بوده و و از اعتبارات متولیان ورزش شهرستان بی بهره است به گونه ای که مجموع کمکهای مالی و غیرمالی آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان کمتر از نیم درصد هزینه های این مجموعه می باشد .

حال شنیده های ما خبر از این موضوع می دهد که به علت بالا بودن هزینه های گاز سالن های این مجتمع ورزشی، مدیریت آموزش و پرورش تصمیم به بستن سالن ها و تعطیلی این مجتمع گرفته است.

صرفا جهت اطلاع مسئولین عرض کنیم که استخر شنای شهرستان تعطیل است، برف، زمین چمن شهرستان را بی استفاده خواهد کرد و سالن کوثر شهرستان هم بدهی معوق گاز و برق دارد و سالن تختی شهرستان هم فضای چندان مناسبی برای همه رشته های ورزشی ندارد. بدین ترتیب جایی برای ورزشکاران و جوانان نمی ماند. امیدواریم شنیده های ما اشتباه باشد ولی اگر جوانی به سمت اعتیاد و … رفت نگویید تهاجم فرهنگیست، نگویید دنیا عوض شده است، نگویید بچه های امروزی اند دیگر، نگویید پدر ها و مادرها به فکر نیستند و … .

آن موقع که دیر هم شده است ما می گوییم سالن های ورزشی تعطیل است ولی شاید شما باور نکنید!

Go to TOP